Ole-Chr Larsen Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Aerosoft Aircraft Twin Otter AS15379 Version 1.0.5.0 Changelog - Reworked propeller animations (all models) - Updated exterior for all models - Prop Section clean up - Fine tuning prop to meet climb and cruise data - Spoiler with 60 degrees angle to simulate additional drag when blade angle is below 12 degrees (happens in idle flight situations) - Different ski settings to allow sliding with less power - Added control code for spoiler - Centralized propeller animation code - Animated "slow" propeller blades - Fixed: Wrong TQ indicator background textures for some models - Fixed: CL Ignition Switch normal highlighting pitot heat switch instead - Added: Missing pop-out clickspots for GPSes and other displays - Fixed: "Position Light ON" on before startup checklist switching anti-coll light instead - Fixed: Switched BOTH ON AFT / BOTH ON FWD labels - Added: Full-range propeller blade animation - Fixed Generator 2 annunciator not lit when engine 2 is off 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Fortsatt ikke med de nye lydfilene 😢 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Nok et steg i riktig retning. Dem burde dog få fjernet flight director når den er avslått. Irriterer meg grønn når jeg håndflyr dette flyet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Men når kommer lyden på plass? For meg er det en veldig stor del av opplevelsen og når den ikke fungerer... en stor kilde til irritasjon. "Min" Twin Otter har stått parkert nå i et par uker i påvente av bedre lyd... men... dagene går... :( 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 (endret) Mange Widerøevarianter ute nå, de to første er vel i virkeligheten tatt i bruk etter at de sluttet med Twin Otter. Endret 11. april 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 (endret) 1.0.6.0 er ute nå, men fortsatt ingen nye lyder, veldig skuffende! Glad jeg kjøpte TSS lydfilene. Mathijs Kok: "A few tweaks are being worked on but we simply have not found an opportunity to record new sounds." Virker som de har gitt mer eller mindre opp! Endret 14. juli 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 3 timer siden skrev MagTvei: 1.0.6.0 er ute nå, men fortsatt ingen nye lyder, veldig skuffende! Glad jeg kjøpte TSS lydfilene. Mathijs Kok: "A few tweaks are being worked on but we simply have not found an opportunity to record new sounds." Virker som de har gitt mer eller mindre opp! Hovedproblemet med dette flyet her er jo at det totalt mangler dybde i systemer (som i all hovedsak er veldig enkle). I tillegg er det en del forbedringspotensialer med flymodellen, spesielt propelldrag som er helt fraværende (bort med usynlige spoilers) samt at beta range er helt ute å kjøre. Så er det lyden da, der man må kjøpe "lydfiks" fra en 3. parts leverandør for å få bra. Helt ærlig håper jeg at Sim Works eller andre som leverer kvalitet kan lage en Twin Otter. Det hadde vært noe 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 ...eller DHC8 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 5 timer siden skrev Dag Baardsen: ...eller DHC8 Majestic jobber med Q400 til MSFS. Dog vil det nok ta sin tid før den kommer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) Håper på -100/200/300 også, skjønner ikke hvorfor alle bare tenker q400? Endret 15. juli 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Q400 har nok mer fokus da den er mest utbredt blandt større selskaper som ikke nødvendigvis driver med STOL flyging der de mindre Dash’ne trives. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 2 timer siden skrev Kim Kristensen: Q400 har nok mer fokus da den er mest utbredt blandt større selskaper som ikke nødvendigvis driver med STOL flyging der de mindre Dash’ne trives. Q400 er en fin maskin å fly, men den funker dårlig på kortbane nettet. Jeg tror nok dessverre vi må vente en stund da Majestic i all hovedsak er en enmannsbedrift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 Strever litt med å finne VA som har Twin Otter`n i porteføljen. Eneste jeg putler rundt med nå er Fiji Airways som har Twin Otter via Fiji Link. Alaska Virtual har de tilgjengelig via codeshare-flyvning. Fløy litt Norlandair via iceair virtual for en haug med år siden. Noen som kjenner til noe andre Virtual Airlines som tilbyr Twin Otter-flyvninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 1 time siden skrev Roy Johansen: Noen som kjenner til noe andre Virtual Airlines som tilbyr Twin Otter-flyvninger? Widerøe Virtual har mange DHC6-flygninger i nord: https://www.wideroevirtual.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 3 timer siden skrev Dag Baardsen: Widerøe Virtual har mange DHC6-flygninger i nord: https://www.wideroevirtual.com/ Ja stemmer det, kanskje jeg skal børste støvet av Widerøe-Virtual karrieren. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.