Gunnar van der Meeren Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 (endret) Det er lagt ut et nytt Bergen Scenery på flightsim.to: https://flightsim.to/file/29483/bergen-norway Er det noen som har prøvd dette? Jeg antar at noe må fjernes av eksisterende Bergen scenery (som for øvrig er veldig bra) for å installere dette. Dette sceneryet ser veldig bra ut (veldig detaljert), men man har ikke klart å fjerne skip som ligger "nedsunket" ved kaiene. Endret 16. mars 2022 av Gunnar van der Meeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 17. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 17. mars 2022 Fra reviews: Thank you! A nice surprise that it did not cause any conflict with my other scenry mods, such as "Bergen Features" (thomassonor) and Bergen: "Håkonshalen and other landmarks" (mv46). Great addition to my home town 😊 Så denne går ned hos meg Gir beskjed om alt går forferdelig galt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 17. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 17. mars 2022 Og her fra Fløyen. Fungerer jo strålende dette her Takk for tips 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 17. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 17. mars 2022 23 minutter siden skrev Torbjørn M: Og her fra Fløyen. Fungerer jo strålende dette her Takk for tips Personlig ment. Syntes jeg det ble supert. Well Done.👍👍👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2022 Ser også veldig bra ut hos meg også. Jeg var litt bekymret for nedsunkne skip langs kaiene (vises på bilder på nedlastingssiden). Men dette viser seg å være ubegrunnet bekymring 😊 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Gleder meg til neste flight. Dette var gode skussmål 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 18. mars 2022 Full Member Del Skrevet 18. mars 2022 Jeg har lastet ned endel flyplasser og scenery de siste dagene. Etter å ha test flydd de fleste flyplassene er det bare ENBR hvor ting ikke ser normalt ut. Jeg har sjekket ut både med standard scenery og med tillegg og det er ingen forskjell. Jeg har ingen DEM filer installert. Har noen et forslag til løsning? Jeg hadde noe tilsvarende på ENNA, der var det en DEM fil som ga konflikt. Tor Arild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 18. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2022 Her har du trolig noen tillegg som skulle ha vært fjernet. Trenger nok en lite opprydding i simulatoren. Det er lenge siden jeg har sett dette 😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Alle gamle vann- og terreng/scenery fikser fra før nordics update må slettes. De burde vært fjernet fra Flightsim.to også. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 19. mars 2022 Full Member Del Skrevet 19. mars 2022 Jeg trudde jeg hadde en ganske ryddig simulator nå😀, men det var en gammel fil jeg ikke slettet, nemlig mappamundi glitchfix fila. Etter siste oppdatering hadde jeg masse slike topper syd for ENSN, jeg valgte derfor å legge inn igjen denne fila. Den fjernet toppene ved ENSN, men skapte tydeligvis nye ved ENBR. Jeg testet nå ENSN også, og toppene var borte. Det er ikke alltid lett å forstå det som skjer i denne simulatorverdenen.🤪 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.