MagTvei Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 (endret) Klarte ikke å holde meg unna denne lenger, og hadde ikke så høye forventninger, men ble positivt overrasket. Spesielt bra i VR! Mangler norsk bremseskjerm da. https://www.justflight.com/product/sc-designs-f16-c-d-i-fighting-falcon Endret 16. mars 2022 av MagTvei 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 17. mars 2022 Ser ikke så verst ut, og den får mye skryt i andre fora. Skulle nesten tru at den fikk mye oppmerksomhet her hos oss, men det ser ut som det er lunken interesse for blåselamper og warbirds her inne 😏 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Personlig syns jeg denne er en personifisering av alt som er feil med MSFS addons. Den ser noenlunde ut som en F-16, men der stopper også likhetene, systemene er bare tull og han har til og med stokket om funksjonen på knappene i cockpiten. F.eks er knappene for å gi strøm til venstre og høyre "cheek station" her blitt til "engine on" og "avionics on" - som forøvrig ikke er knapper man finner i "the real thing". 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 17. mars 2022 Yepp, derfor har jeg holdt meg unna denne modellen, men det er likevel ikke helt rett å bruke denne F-16 som mal på nivået i MSFS. Kan foreløpig ikke sammenlignes med realismen i DCS, men det er mye bra på gang, og jeg synes det er helt greit å ikke ha tilgang til avanserte våpensystemer. Men innhold og utseende til flyene bør være tro mot virkeligheten, og ikke minst bør flyfeeling og lydkvalitet være realistisk . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2022 Enig i at det er mye som ikke stemmer med systemene, men den er fin å fly, har bra lyd og hører liksom med i en norsk flysamling. Så inntil en bedre modell dukker opp er den grei for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Ordla meg litt feil kanskje, det jeg ville frem til er at det har vært mange utviklere som bare har pushet ut ting til MSFS for å tjene noen kjappe kroner og ikke har brydd seg om kvaliteten, og det har vært spesielt synlig blant militære fly. Det er selvfølgelig mye bra addons også, til og med noen militære 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2022 Enig i det. SimSkunkWorks, Milviz, Flyingiron og IndiaFoxtEcho er bra på militære fly for oss som vil fly dem i Norge og ikke er så interessert i våpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 2 timer siden skrev MagTvei: Enig i det. SimSkunkWorks, Milviz, Flyingiron og IndiaFoxtEcho er bra på militære fly for oss som vil fly dem i Norge og ikke er så interessert i våpen. Problemet er vel at det meste mangler av systemer på flyet som ikke har med våpen å gjøre. Det som er er som regel helt feil også. Du kan ikke fly et jagerfly i MSFS med real life sjekklister sånn som i f.eks DCS. For meg er MSFS en sivil sim. Til militært og jagerfly bruker jeg utelukkende DCS. Men selvfølgelig har jeg forståelse for at ikke alle er som meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2022 DCS samler bare støv på min disk etter at Msfs kom. Skal fyre den opp igjen når den får like bra (norsk) scenery. Sjekklister bruker jeg ikke 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Den 17.3.2022 klokken 15.59 skrev Jan Reidar Storelvmo: Problemet er vel at det meste mangler av systemer på flyet som ikke har med våpen å gjøre. Det som er er som regel helt feil også. Du kan ikke fly et jagerfly i MSFS med real life sjekklister sånn som i f.eks DCS. For meg er MSFS en sivil sim. Til militært og jagerfly bruker jeg utelukkende DCS. Men selvfølgelig har jeg forståelse for at ikke alle er som meg Det er jo et perspektivspørsmål, for noen er det nok at flyet ser riktig ut og flyr høvelig riktig. For noen vil da sjarm være å fåretrekke over systemer, fordi folk har forskjellige innfallsvinkler og interesser. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 1. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 1. april 2022 En god, april spøk.???😁 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 !. April? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 1 time siden skrev Kim Kristensen: Det er jo et perspektivspørsmål, for noen er det nok at flyet ser riktig ut og flyr høvelig riktig. For noen vil da sjarm være å fåretrekke over systemer, fordi folk har forskjellige innfallsvinkler og interesser. Akkurat dette her er ikke et perspektiv spørsmål da ekstremt lite faktisk er simulert av systemer etc. Men at folk at ulike interesser og innfallsvinkler når det gjelder jagerfly er noe helt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. april 2022 Forfatter Del Skrevet 1. april 2022 Systemer og prosedyrer er ikke så viktige for meg, troverdige fysiske flyegenskaper, lyd og utseende holder for jagerfly i en sivil sim. Denne modellen har de grunnleggende navigasjonssystemene i MSFS. 4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. april 2022 Forfatter Del Skrevet 6. april 2022 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. februar Premium Medlem Del Skrevet 15. februar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.