Geir Teigo Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Oppdaterte forleden når AUS kom men fikk en ny update som måtte installeres i dag. Måtte gå gjennom settings og litt forskjellig neste oppstart, og alle settings var satt til default. frustrerende grrrr Andre som har fått ipdate i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Det lå noe som så ut som en oppdatering på Store/XBOX, men den dukket aldri opp når jeg startet simulatoren. Versjonsnummeret er også det samme som før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2022 Ser ikke andre som snakker om dette rundtom, så det skjedde nok bare her. Har i bunn og grunn gjort en reinstall av hele simmen ser det ut til. det kan jo være sunt av og til, men ikke under tvang og uten en klar årsak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 4. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2022 8 minutter siden skrev Geir Teigo: Ser ikke andre som snakker om dette rundtom, så det skjedde nok bare her. Har i bunn og grunn gjort en reinstall av hele simmen ser det ut til. det kan jo være sunt av og til, men ikke under tvang og uten en klar årsak. Hei.! Dagen etter at 7èren var lansert. Fikk jeg en oppdate på ca 300MB. Men hva det var, fikk jeg ikke beskjed om. Og heller ikke kunne jeg se hva det gjalt. 😒 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Navdata ble vel oppdatert torsdag. Sitat A small update is now available - The Aeronautical Information Regulation And Control (AIRAC) cycle is being updated with new navdata. (Cycle: 2201) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 4. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2022 Samme her, fikk en mandatory update i går. Fikk heller ikke med meg hva der egentlig var. Men jeg opplevde også default settings etterpå…. Det skjer forøvrig innimellom at settings går til default. Super irriterende når både pc og vr settings må gjøres på nytt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2022 2 timer siden skrev Steinar Bakke.: Hei.! Dagen etter at 7èren var lansert. Fikk jeg en oppdate på ca 300MB. Men hva det var, fikk jeg ikke beskjed om. Og heller ikke kunne jeg se hva det gjalt. 😒 samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Etter siste Mandaory update sluttet alt på Community folderen å fungere. Både gratis tillegg og komersielle. Med unntak av det som var kjøpt i appen. Jeg hadde heldigvis en kopi på en ekstern disk, men alt komersielt måtte likevel instgalleres på ny. Kronen på verket var at alle world installasjoner også ble listet med update. Hoppet over dette. Og de kom aldri tilbake. Noen bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Kun en oppdatering og ingen problemer her, merkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Så ut som den ville laste ned 187GB ca her, men lastet bare noen hundre, og alt var som før i simmen etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 2 timer siden skrev alfme: Etter siste Mandaory update sluttet alt på Community folderen å fungere. Både gratis tillegg og komersielle. Med unntak av det som var kjøpt i appen. Jeg hadde heldigvis en kopi på en ekstern disk, men alt komersielt måtte likevel instgalleres på ny. Kronen på verket var at alle world installasjoner også ble listet med update. Hoppet over dette. Og de kom aldri tilbake. Noen bedre? Sjekk hva som står nederst i UserCfg.opt. Hvis denne path'en har forandret seg til noe annet enn der du faktisk har Community og Official mappene, så vil dette trigge en helt ny nedlasting. Hadde noe lignende etter en oppdatering. Forandret denne path'en tilbake til der jeg har dette liggende, og vips så var alt i orden igjen... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.