Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 4. januar 2022 Ambisiøs tittel 😅 , men siden æ hadde noen bilder av en norsk F-35, kunne det være artig å sammenligne denne med FS-utgaven. IndiaFoxtEcho sin modell har blitt veldig bra, så det skal bli spennende å bli bedre kjent med den etter hvert, og kanskje ekstra spennende når man også får et hangarskip i tillegg . Den tydeligste forskjellen fra real til sim, er at de norske F-35 har en "kuppel" på halen ( ...som rommer bremseskjerm?? ), ellers har Dino gjort en meget grundig kopi av virkeligheten. Jeg valgte selvsagt å starte fra Bodø AB, hvor F-35 egentlig skulle hatt sin base...........😎 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Lightningen kler Bodø, og det stemmer at bremseskjermen er i podden, vistnok unikt for de Norske Lightningene. Endret 4. januar 2022 av Kim Kristensen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Foreløpig unikt for de Norske, Finnene ønsker visst også bremseskjermer på de maskinene de har bestilt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Måtte se to ganger hva som var real og hva som var sim her, Ernie! Høy klasse 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Dritstilig! Er det verdt å svi av noen 100-lapper for maskinen etter din mening? 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2022 Sitat Dritstilig! Er det verdt å svi av noen 100-lapper for maskinen etter din mening? 🙂 Takktakk , ja absolutt, hvis du er interessert i siste generasjon jagerfly, er denne modellen verdt sine 100-lapper. Den gir en solid flyfeeling, og utvikleren er kjent for å oppgradere sine modeller i takt med utviklingen av MSFS 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 (endret) Og du får alle 3 utgavene, A, B og C, alle med forskjellige modeller og CTOL, VTOL og STOL egenskaper! Er dog litt plaget med CTD, men det fikses sikkert snart. Endret 5. januar 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 (endret) Rettere sagt er B modellen STOVL -short takeoff vertical landing (kan også ta av vertikalt med vekt under 40300 lbs), og C modellen CV -hangarskip katapult versjonen med foldbare vinger. Endret 5. januar 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 5. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2022 2 timer siden skrev MagTvei: Og du får alle 3 utgavene, A, B og C, alle med forskjellige modeller og CTOL, VTOL og STOL egenskaper! Er dog litt plaget med CTD, men det fikses sikkert snart. Ja her må noe gjøres. Blir heven ut etter noen minutter.??? Hva kan det skyldes? ikke hvet jeg. 😒👎👎👎 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 5. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2022 1 time siden skrev Steinar Bakke.: Ja her må noe gjøres. Blir heven ut etter noen minutter.??? Hva kan det skyldes? ikke hvet jeg. 😒👎👎👎 Kan det lønne seg og avinstalele og så instalere på nytt. Opplever noen andre å bli kastet ut, når en klikker på noe.??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 5. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2022 54 minutter siden skrev Steinar Bakke.: Kan det lønne seg og avinstalele og så instalere på nytt. Opplever noen andre å bli kastet ut, når en klikker på noe.??? Det hjelpte å avinstalere og så ny nedladning og installasjon. PROBLEMET LØST. 😁👍 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 12 timer siden skrev Steinar Bakke.: Det hjelpte å avinstalere og så ny nedladning og installasjon. PROBLEMET LØST. 😁👍 Hjalp dessverre ikke hos meg 🤥 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 6. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 6. januar 2022 22 minutter siden skrev MagTvei: Hjalp dessverre ikke hos meg 🤥 Det er så synd at vi til en hver tid, skal plages med denne hobbyen, som man betaler i dyre dommer for å kunne koble av med. Vi får se om det er noe i oppdateringen i dag, som kan hjelpe på noe, til det bedre. 😣 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Håper det ja. Testet nå med bare F-35 i communitymappa, uten skyer og start fra Bodø mot Svolvær. Fikk CTD da jeg nærmet meg ENSH. Kan kanskje ha noe med RAM eller CPU å gjøre? Mistenker at den store skjermen i cockpit suger masse datakraft. Ser stor forskjell på DevMode FPS displayet (CPU) ved bytte fra utv. til innv. view. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 6. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 6. januar 2022 1 time siden skrev MagTvei: Håper det ja. Testet nå med bare F-35 i communitymappa, uten skyer og start fra Bodø mot Svolvær. Fikk CTD da jeg nærmet meg ENSH. Kan kanskje ha noe med RAM eller CPU å gjøre? Mistenker at den store skjermen i cockpit suger masse datakraft. Ser stor forskjell på DevMode FPS displayet (CPU) ved bytte fra utv. til innv. view. Er det feil med tail hooken på A-modellen. Hvilken taster er opp og ned. Jeg stod for takeoff, og plutselig falt tail hooken ned.??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Tror (håper!) jeg fikk fikset CTD problemet nå, ved å slette binding av prop pitch 1, 2, 3 og 4 på throttle quadranten, bare bruke hovedbindingen. Fløy nettopp ENLI-ENZV-ENBR-ENAL uten problemer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 3 timer siden skrev Steinar Bakke.: Er det feil med tail hooken på A-modellen. Hvilken taster er opp og ned. Jeg stod for takeoff, og plutselig falt tail hooken ned.??? Hos meg er den keyboard L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 6. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 6. januar 2022 28 minutter siden skrev MagTvei: Hos meg er den keyboard L Ja takker for den.😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.