Rune Gustafson Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Da er beta versjonen av AI Manager fra Alpha India Group offentlig. Ser lovende ut😊 Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. november 2021 Legger inn link her https://www.alpha-india.net/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 11. november 2021 Første test tur ser lovende ut ja 😉 Her EKCH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 Ser og ut til å funke på VATSIM, testa kjapt. Lagde enkelt WMR-fil med Model Match Magic, fint verktøy https://flightsim.to/file/15266/model-matching-magic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2021 Innstillinger i simmen (traffic)   I want AIGs flightplans AIRCRAFT TRAFFIC TYPE = OFF AIRPORT VEHICLE DENSITY = whatever you like GROUND AIRCRAFT DENSITY = 0 WORKER DESNISTY = whatever you like USE GENERIC PLANE MODELS (AI) = OFF I want only Live Traffic (DO NOT start AIGTC) AIRCRAFT TRAFFIC TYPE = REAL-TIME ONLINE AIRPORT VEHICLE DENSITY = whatever you like GROUND AIRCRAFT DENSITY = 0 WORKER DESNISTY = whatever you like USE GENERIC PLANE MODELS (AI) = OFF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Lovende program, men forstår meg ikke helt på det enda. Lagt inn masse flyselskaper, og tok en flight i går fra kastrup til venezia. Masse trafikk på kastrup ved avgang, men også bare der. Ingen trafikk på radio gjennom Tyskland. Er vel ingen som vet om det er meningen at alle selskapene man har lagt inn skal spawne over hele kloden/kontinentet, eller er det bare innenfor en gitt radius om man er i offline modus? Når man har lagt inn EasyJet,Ryanair,KLM,AirFrance,Lufthansa etc bør det jo skje noe på kontinentet.  Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 For å følge opp dette, så var det innstillingene mine. Ny flight i går var suksess. Masse trafikk. Men det blir bare satt inn fly en viss radius rundt der man er. Hvis man følger med i loggen til controlleren, så ser man det blir satt inn fly fortløpende. Bra addon, men begrenset hva man kan få til med nåværende bugs før asobo fikser de. ATC går litt bananas til tider 😅   1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2021 fix for services is online. Together with Asobo we were able to identify the issue. Start AIM and get the update Run Verify Setup Run Reset SimObjects Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 Tok meg endelig tid i jula til å sette meg inn i dette - enormt mye artigere, f.eks. på ENGM, med "god" AI-trafikk, altså mere virkelighetsnært, selv om enkelte ruteplaner er fra 2019. Uten AI Manager helt til slutt i bilderekka. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 31. desember 2021 Helt enig ,bedre med "REAL" maskiner som frekventerer på de forskjellige flyplassene en defaultflya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl M Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Hei! Noen som kjenner til om det er noe man kan gjøre for å få litt trafikk på kortbanenettet? Ser i modellista til Widerøe at det meste under Q400 mangler, noe som vel er årsaken til stillheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Fikk lagt inn brorparten i går men savner dash og embraer. Noen som vet om en løsning slik at WIF og KLM vises bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 Prøv med Live AI påslått i simmen. Kjørte med Live AI påslått en periode sammen med AIGTC og mente jeg hadde mer trafikk på kortbanenettet da. Eneste minuset var noen dobbeltparkeringer på de større flyplassene og ett og annen default livery/fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 Fikk i hvert fall besøk av en AIG Dash 8 på Kjevik i kveld 🙂 - kun AIGTC aktiv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 Jeg har prøvd å søke meg frem til dash og embraer men finner ikke modellene til disse. I AIG ligger alle wif rutene disbla pga manglende modell. Er dette noe som kan deles? Eller kan du se hva modellfila heter i simobjects? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 Sendte deg en PM 🙂  Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 Takker. Nå har jeg begge på plass, men er usikker på hvilket triks som gjorde susen. Gjorde to-tre endringer før jeg testet igjen, så varianter av begge to på ekch tidligere i kveld 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 28. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 28. mai 2022 Er herlig når det funker, helt genialt når en tar seg ned på store flyplasser. Fløy inn til Hamburg fra Jersey tidligere i kveld på Vatsim, hadde match på omtrent alle flytyper jeg møtte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Stene Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 16 timer siden skrev Geir Teigo: Takker. Nå har jeg begge på plass, men er usikker på hvilket triks som gjorde susen. Gjorde to-tre endringer før jeg testet igjen, så varianter av begge to på ekch tidligere i kveld Har du mulighet til å dele disse tipsene ? 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 Ja beklager morten. Først validerte jeg installasjon av aig, lastet ned IVAO sin modellpakke og lastet ned en "compete" wmr fra flightsim.to som jeg la inn i vpilot. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.