Erik Kristoffersen Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Synes det er merkelig at over 1 år etter release av msfs så har vi enda ikke sett snurten av en ferdig ENGM eller noe som er under arbeid. Trondheim kom jo med en gang simulatoren kom ut. Skulle tro det var stor interesse og få laget dette sceneryet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) Helt enig, men innser at for de som kan lage noe sånt så er det sikkert mye arbeid å få til. Så nei desverre det er ikke stor interesse med å få laget Gardermoen. Men det er jo norges hovedflyplass og burde jo være på plass. Akkurat idag lastet jeg ned denne, https://flightsim.to/file/624/oslo-airport-2020-engm Men terminalbygningene er usynlige, så no joy. Endret 28. september 2021 av BJM62 Skriveleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 28. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 28. september 2021 Bruk heller denne! https://drive.google.com/file/d/1vccf2xSez2O_sPGpRqzZHRTG1jw_2b1Z/view Laget av forumets egen Andrew Thomsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Se der ja, det var noe annet! Veldig bra Andrew. Takker så meget for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg tror det er ingen av oss som er kjempeivrige etter å legge ned flere hundre arbeidstimer i ENGM når vi alle forventer at det er den flyplassen som er absolutt garantert å få en god payware. Dessverre har ikke det skjedd ennå. Defaultflyplassen har i alle fall fått inn riktige taxiwaynavn nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 16 timer siden skrev Kjetil Garpestad: Jeg tror det er ingen av oss som er kjempeivrige etter å legge ned flere hundre arbeidstimer i ENGM når vi alle forventer at det er den flyplassen som er absolutt garantert å få en god payware. Dessverre har ikke det skjedd ennå. Defaultflyplassen har i alle fall fått inn riktige taxiwaynavn nå. Kan ikke "noen" som evt. hadde laget freeware-ENGM legge inn noen hundre arbeidstimer og lage dette som payware 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 30. september 2021 Forfatter Del Skrevet 30. september 2021 11 timer siden skrev Dag Baardsen: Kan ikke "noen" som evt. hadde laget freeware-ENGM legge inn noen hundre arbeidstimer og lage dette som payware Er jo rart at ikke Jo Erlend Sund er interessert å porte den fra p3d til mfs slik han gjorde med Værnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 Den 29.9.2021 klokken 14.50 skrev Dag Baardsen: Kan ikke "noen" som evt. hadde laget freeware-ENGM legge inn noen hundre arbeidstimer og lage dette som payware Et problem med det er at dersom man går for payware så kan man ikke slippe previewversjoner, så da tar det nok et år før man har en Gardermoen i god kvalitet. Det andre problemet er at i løpet av den tiden så er det for stor risiko for at en annen utvikler i hemmelighet jobber med sin egen paywareversjon og blir ferdig før. Når det er sagt så har jeg veldig lyst til å jobbe med ENRY, ENGM og ENKB. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jo Erlend planlegger å starte på ENGM etter han er ferdig med EBBR. Jeg har også supplementert ORBX med godt over 1500 nærbilder av den ekte flyplassen, så det ligger nok i kortene at de også vil lage et Oslo scenery! 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 3. oktober 2021 Premium Medlem Del Skrevet 3. oktober 2021 Takk for info @Henrik Isaksen Setter pris på det og skal vel ikke si noe annet enn at jeg gleder meg virkelig. Jo Erlend er jo en strålende scenery-artist, så det blir spennende å se når det kommer. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.