Henrik Isaksen Skrevet 9. juni 2021 Del Skrevet 9. juni 2021 Tenkte det var like greit å lage egen tråd om dette. Har laget en Flyr Virtual for de som måtte ønske å simulere deres operasjoner på Flight Sim. vFlyr benytter VAMSYS, det samme systemet som Virtual Ryanair og mange andre bruker i disse dager, og er et ekstremt brukervennlig og solid system. Flåten er som muligens kjent bestående av B738, men vi tillater for øyeblikket A320Neo (FlyByWire) for MSFS brukere inntil PMDG releaser sin 737! Om dere skulle ønske å bli med, er det bare å følge denne lenken: https://vflyr.eu/ Takk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 Takk, du får åpne for donasjoner også - utgifter er best når de kan spres på flere 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Jeg klatrer ombord på skuta! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Lastet ned Flyr-livery til PMDG 737, men den har ikke PTP-fil og det var ingen read me-fil i pakken som forklarte hvordan man la den til. Noe som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 14. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2021 1 time siden skrev Roy Johansen: Lastet ned Flyr-livery til PMDG 737, men den har ikke PTP-fil og det var ingen read me-fil i pakken som forklarte hvordan man la den til. Noe som vet? Hei Roy, så gøy at du ble med i vFlyr! Det ligger en cfg.txt som tilsvarer "read me" Om du ikke har gjort det før, så skal du basically gjøre følgende: -Kopiere innholdet i cfg.txt -Gå til NGXu 737-800BW folderet og finn aircraft.cfg -Scroll ned til den nederste liveriet, under dette skal du lime inn innholdet fra cfg.txt. - Deretter skal du erstatte "xx" fra cfg.txt men nummeret etter forrige entry i aircraft.cfg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 14. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2021 Til uka kommer det en Flyr Fleetpack, og da skal jeg prøve å få til sånn at det er ptp filer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Strålende, takk. Eneste jeg sliter litt med nå er å finne ut hvor jeg skal putte texturefolderen. Mine forsøk har kun gitt feilmelding når jeg forsøker å laste inn Flyr-liveryet i FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 14. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2021 4 minutter siden skrev Roy Johansen: Strålende, takk. Eneste jeg sliter litt med nå er å finne ut hvor jeg skal putte texturefolderen. Mine forsøk har kun gitt feilmelding når jeg forsøker å laste inn Flyr-liveryet i FSX. Det er nok fordi dette er en livery til PMDG 737NGXu, og funker dermed kun på P3Dv4 og P3Dv5 dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 9 minutter siden skrev Henrik Isaksen: Det er nok fordi dette er en livery til PMDG 737NGXu, og funker dermed kun på P3Dv4 og P3Dv5 dessverre Aha. Ja det forklarer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Har lagt inn feltstudie i løpet av ferien. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Trodde du skulle kjøre, @Roy Johansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 1 minutt siden skrev Dag Baardsen: Trodde du skulle kjøre, @Roy Johansen Ja første del av ferien. Men så skal far i huset ha noen dager for å dempe flyabsitenesene. Molde - Oslo - Bodø - Tromsø hvor Oslo Bodø er med nye Airbus`n til SAS, så teste Flyr på hjemreisen:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Hva er callsign til Flyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 7. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. juli 2021 Mener å ha hørt "Greenstar". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 7. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. juli 2021 https://www.planespotters.net › Flyr for 5 døgn siden — Flyr. Flyr. IATA FS, ICAO FOX, Callsign GREENSTAR. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 8. juli 2021 Del Skrevet 8. juli 2021 Tjuvlytta på ATC på ENTC i går - artig å høre "Greenstar" der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 23. september 2021 Forfatter Del Skrevet 23. september 2021 Tenkte bare å gi en liten oppdatering på vFlyr! Vi har nå 134 piloter, flydd nærmere 300 flights og over 480 timer loggført! Om noen har lyst til å simulere Flyr sine operasjoner i Fly Simulator er det bare å bli med på https://vflyr.eu/ 😄 Vi har support for både MSFS, P3D og X-Plane, og tillatter bruk av FlyByWire A320 for MSFS brukere. Vi har også lagt til Flyr sine fremtidige destinasjoner så du har bedre utvalg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Knall! Funker forøvrig nydelig med MSFS også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 31. august 2022 Forfatter Del Skrevet 31. august 2022 Blitt en del mer aktivitet etter PMDG releaset -800en! Bare å bli med om noen ønsker å simulere Flyr sine operasjoner i MSFS (eller en annen sim selvfølgelig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2022 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Har lidt det samme problem her i dk. Virker her som serveren er meget langsom. Discord vil heller ikke rigtigt samarbejde ? Pirep er også on and off. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 1. september 2022 Forfatter Del Skrevet 1. september 2022 Vi har et nytt domene, da .eu ikke ville fornyes. https://vflyr.net/ (som den står i bioen min) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 1. september 2022 Forfatter Del Skrevet 1. september 2022 39 minutter siden skrev Niels Overgaard Hansen: Har lidt det samme problem her i dk. Virker her som serveren er meget langsom. Discord vil heller ikke rigtigt samarbejde ? Pirep er også on and off. Serveren skal være temmelig average for nettsiden. Vi bruker VAMSYS til alt VA relatert som er det beste man får tak i egentlig. Ikke noe innenfor min kontroll men ikke hatt eller hørt om spesielle issues med det i de 8 årene jeg har benyttet meg av VAMSYS. Discorden vår er veldig aktiv, så vet ikke helt hva du sikter etter her? 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Hej Henrik Der er sikkert en hel del der falder tilbage på mig selv. Har ikke før været 100% på virtuel flying.😅 Men jeg har ganske stærkt materiel og det går lidt langsomt med at komme rundt på siden. Er ved at sætte mig ind i hvordan jeg registrerer flyvningerne m.m. Men jeg skal nok komme efter det. 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 3. september 2022 Forfatter Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Niels, da har jeg gitt deg access på Discorden. Man får ikke automatisk tilgang til Discorden, det står instruksjoner i request-access kanalen når man joiner serveren. Så du hadde Discord-bruker med FOX0459 som brukernavn så har nå gitt deg access. Angående hastighet på VAMSYS, så tar det ca. 1 sekund for meg å komme inn på de diverse sidene, så prøv å slette cookies og data i nettleseren din om det går tregt Jeg har prøvd samtlige sider uten issue For å booke en flight, trykker du "Flight Centre -> Book Flight" og velger den flighten du vil ha. For å tracke flyvningene må du gå til "Resources -> Pegasus ACARS Client" og kjøre denne samtidig som du flyr. Den sender data osv. til VAMSYS slik at du får flytid osv. registrert. Du finner noen tutorials på YouTube om du søker "VAMSYS tutorial" Endret 3. september 2022 av Henrik Isaksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Hej Henrik Undskyld det sene svar. Tusind tak for hjælpen. Har gjort som du skrev og alt virker super.😀👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.