Kjetil WombiiActual Skrevet 13. april 2021 Forfatter Del Skrevet 13. april 2021 Tusen takk! Mer bilder er alltid ønskelig! Jeg kan ikke love at jeg tar meg tid til en øyeblikkelig ombygging, men det er mye lettere med alt man slipper å gjette på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 29. april 2021 Forfatter Del Skrevet 29. april 2021 Har gjort en liten oppdatering av Bodø: Custom fuel truck, nye lysmaster, blinkende runway guard lights og litt smårot. https://flightsim.to/file/5898/enbo-bodo-airport-and-air-station-bodo Anbefaler sterkt å slette gammel mappe før disse legges inn. 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2021 Da prøver vi en oppdatering igjen. Nye jetways, ILS kalibrert for SU6 magvar og diverse fikser. https://flightsim.to/file/5898/enbo-bodo-airport-and-air-station-bodo 6 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Det er noen skumle hull i østenden av rullebanen, mulig å fikse det? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 22. november 2021 Forfatter Del Skrevet 22. november 2021 13 minutter siden skrev MagTvei: Det er noen skumle hull i østenden av rullebanen, mulig å fikse det? Ser de. Si fra hvis du ser andre ting som skal fikses samtidig. Noen som har noe imot at jeg legger til noen militærfly og utstyr fra de nye default assets? Tenker å ha noen besøkende F/A-18 og Mirage. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 22. november 2021 Ok herfra 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 22. november 2021 Forfatter Del Skrevet 22. november 2021 Prøvde å åpne Bodøprosjektet. SU7 er misfornøyd med noen dusin småting og klager i tillegg på at hold short points ikke er innenfor 200 meter av runway. Får dermed ikke lagret prosjektet før jeg fikser alt på en gang, så jeg får ikke gjort noen kjapp fiks på dette i dag. Skal se utover uka. edit: Har fått gjort noen av endringene, men simmen har hittil kræsja 15 ganger i scenery editor, så det tar litt tid. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 22. november 2021 Forfatter Del Skrevet 22. november 2021 Kan noen teste denne før jeg laster opp og gi meg en rask tilbakemelding? https://drive.google.com/file/d/17w3iKhIjrFHCj_PyCQmMzS1AFVuVwD1J/view?usp=sharing - Radardomen separat objekt for å følge terrenget - Runway distance markers - NATO-besøk - SU7 Terrengfiks 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 22. november 2021 Forfatter Del Skrevet 22. november 2021 Jeg tok sjansen og lastet opp. Jeg orker ikke å krangle mer med scenery editor nå uansett. Kræsj for hver eneste ting jeg prøver å flytte på. Oppdatert på https://flightsim.to/file/5898/enbo-bodo-airport-and-air-station-bodo . Fiksene over + noen småfikser til. 2 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 C-5 plattformen så med en gang penere ut med besøkende jagerfly. 👍🏻 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Tusen takk, mye bedre! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 25. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2022 Fordi jeg er nostalgisk så er de to dårlige Mirage-modellene er byttet ut med F-16. Ingen andre viktige oppdateringer i nyeste versjon. Krever nyeste asset pack. https://flightsim.to/file/5898/enbo-bodo-airport-and-air-station-bodo 3 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dash8pilot Skrevet 31. august 2022 Del Skrevet 31. august 2022 Vil det bli gjort flere updates på Bodø? Som f.eks VDGS på 18, 17 og 14? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. august 2022 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2022 håper @Tore Stranden snart kommer med noe 😉 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 31. august 2022 Forfatter Del Skrevet 31. august 2022 Oppgraderinger av ENBO har lav prioritet da jeg også håper på nyheter fra @Tore Stranden 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikced76 Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Jaså minsann finns det någon indikation på att Tore jobbar på ENBO alltså. Fantastiskt i så fall! Sällan skådat sån detaljrikedom redan back in the good days of P3D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stranden Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Hei, først og fremst må jeg jo bare si at Kjetil har gjort en fenomenal jobb med sitt Bodø-scenery, men jeg jobber nå uansett med mitt prosjekt. Ser ikke bort fra at jeg kanskje jeg må spørre Kjetil om tips med noe smått når det nærmer seg ferdig!? 😊 Jeg leker litt med tanken på at dette prosjektet etter lansering vil bli oppdatert med den nye flyplassen... altså jevnlige oppdateringer mens ny flyplass i Bodø bygges. Alle modellene jeg hadde ferdig til P3D jobber jeg med å forbedre med PBR-teksturer i Substance Painter. Noen modeller må jeg lage på nytt, fordi den nye simmen fortjener noe mer å tygge på, og også fordi det har vært noen ombygginger av eksisterende bygg + det har kommet nye bygninger. Jeg kunne vist en god del bilder, men her er noen smakebiter siden ting har tatt sånn tid. Jeg håper disse bildene forblir her på forumet... 6 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2022 TAkk for oppdatering Tore 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2022 Woaw, fantastisk at det fortsatt er liv i dette prosjektet ! God ide’ å oppdatere i forhold til flytting av flystripa 👏🤩 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Alt for å bevare hovedflystasjonen 🤞🏻 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 2. september 2022 Forfatter Del Skrevet 2. september 2022 Nydelig! Takk for oppdatering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2022 Har fått et par meldinger om manglende rullebanelys på Bodø. Fungerer fint for meg, så vanskelig å feilsøke. Noen andre med det problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. oktober 2022 Premium Medlem Del Skrevet 1. oktober 2022 ser ok ut her .. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2022 Virker som et problem som forsvinner hvis de restarter. Mistenker at MSFS noen ganger loader lys før den har loadet ferdig terreng. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Noen som har GSX profil til denne flyplassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg har startet på en, men GSX er så utrolig treigt å jobbe med, så det er ikke førsteprioriteten min akkurat nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Kristian R Jensen Skrevet 18. desember 2022 Del Skrevet 18. desember 2022 Dette ser veldig bra ut @Tore Stranden Bare for gøy, jeg så noen bilder fra Tårnsimmen til Avinor... Der var det et merkverdig detaljert Bodø, er det noe du tilfeldigvis har noe med å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.