Premium Medlem christerE Skrevet 27. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 27. august 2020 okay da var jeg på rettplass, er de denne du gjorde endring på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPeedee Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 6 timer siden, christerE skrev: okay da var jeg på rettplass, er de denne du gjorde endring på Filen heter «BaseInstrument.js» Vil tror det er en javascript fil i og med at endelsen er .js I Windows har jeg satt opp at jeg kan se hva slags filtype det er så jeg så hele filnavnet og valgte ut fra det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 28. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2020 Ble bra med en liten redigering,ligger nå stabilt på minimum 60. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPeedee Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 1 time siden, christerE skrev: Ble bra med en liten redigering,ligger nå stabilt på minimum 60. Kult at det funker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 28. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2020 ja takk for infoen jeg fikk av deg 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven M J Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg har prøvd selv, å glemte selfølgelig å ta backup av den orginale filen, så nå er skjermene svarte i flya, etter jeg la inn kondinga, what to do?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2020 18 minutter siden, Sven M J skrev: Jeg har prøvd selv, å glemte selfølgelig å ta backup av den orginale filen, så nå er skjermene svarte i flya, etter jeg la inn kondinga, what to do?? Sjekk mailen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven M J Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 21 minutter siden, Robert Hulthin skrev: Sjekk mailen din Sett å svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2020 og da fikk du svar på den og' 😜 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 En ny gratis oppskrift på best mulig FPS finnes nå hos https://sofly.io/. Kan også lastes ned fra Simmarket! (se: https://secure.simmarket.com/sofly-ltd-maximise-performance-in-flight-simulator-free.phtml). Synes dette var en fin og enkel gjennomgang av de viktigste grepene🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 29. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2020 Det finnes også et produkt som beskriver mer i detalj hvilke innstillinger som gjør hva i MSFS2020. Jeg kjøpte deres P3D-guide, som var svært lærerik. https://www.rdpresets.com/store/p12/MSFS_2020_Guide_by_RDPresets.html#/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 På 25.8.2020 den 23.20, Trond Holm skrev: Jeg hadde tengt og kjøpe denne flightsim 2020,men tror kansje det er litt bortkastet penger,for det hjelper lite om grafikken er fin når du er høyt i lufta når du kan kjøre igjennom trær og krasje uten at noe realistisk skjer. Nå når microsoft skryter såå mye av hvor realistisk denne simulatoren er,så skulle de kansje forkusert på og få til alt realistisk,og for meg betyr det mye av realismen at hvis du krasjer ser ut som det skal i hvertfall tilnærmet. Så Dette er jeg skikkelig midfornøyd med. Så du flyr FlySim for å simulere det å krasje?? I så fall vil Xplane få flyet ditt i flammer nå og da, det å krasje i trær vet jeg ikke helt hvilke Sim som simulerer, MSFS simulerer i alle fall det å krasje i bygninger. Men om du flyr så lavt, så flyr du så urealistisk, at du kanskje ikke trenger en Sim? Smaken er som baken, du gjør selvsagt hva du vil. 😁 Selv er jeg mektig imponert over MSFS, gleder meg til VR og fortsettelsen. Om du vil ha krasj simulator, så har du jo BeamNG, som jo nå også har fly.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank-Arne Hansen Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 På 25.8.2020 den 23.20, Trond Holm skrev: Jeg hadde tengt og kjøpe denne flightsim 2020,men tror kansje det er litt bortkastet penger,for det hjelper lite om grafikken er fin når du er høyt i lufta når du kan kjøre igjennom trær og krasje uten at noe realistisk skjer. Nå når microsoft skryter såå mye av hvor realistisk denne simulatoren er,så skulle de kansje forkusert på og få til alt realistisk,og for meg betyr det mye av realismen at hvis du krasjer ser ut som det skal i hvertfall tilnærmet. Så Dette er jeg skikkelig midfornøyd med. Nå er det no innstillingene som gjelder, jeg kan ikke krasje i trær/hus, da blir flyet ødelagt tvert, samme med flymanøvre utover det som flyet er designet for, slutt å se videoer av bushflying der stort sett alle har realisme og chrash/failure slått av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foxtrotlima Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 På slutten av denne videoen anbefaler Q8Pilot: -skru av texture supersampling -ambient occlusion: lav Ellers har jeg låst FPS til 30 med RivaTuner, noe som funker veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skog Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Må bare tipse om https://forums.flightsimulator.com/t/small-js-config-file-mod-to-gain-10-15-fps-in-airliners-and-glass-cockpit-planes/221308 nevnt tidligere i tråden. Det har kommet en oppdatering, så man kan laste ned en zip-fil og legge inn patchen i "Community"-folderen, så man slipper å redigere filer eller noe sånt. Det fungerte veldig bra for meg, på Airbus A320. Hadde store problemer med at CPU var 100% belastet og skapte hakking, mens GPU var lite belastet. Etter patchen går det mye glattere. Vil ikke legge ut direktelink til zip-fila her, håper vedkommende legger det på github e.l. etterhvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.