Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 19. september Premium Medlem Del Skrevet 19. september 2 timer siden skrev Tobias Nome: EDDK-LIRP Flått bilde Tobias.! Men... På den, strekningen EDDK-LIRP. Tyskland til Italia på denne tiden av året,så blir det veldig missvisende, med all den vinterprakten. Det er jo sommer og litt høst, i alpene nå.Håper værgeneratoren blir bedre i kommende utgave, av MSFS 2024. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Kveldstur ENSH-ENLK i Rittmesteren, Tiger Moth 189. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Ikke så ofte jeg vurderer å bruke penger på enkeltfly i WT lengre, da jeg har kværnet meg til det meste jeg er interesert i, men denne Harrieren, som går under navnet AV-8B, frister en del. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Neste oppdatering av WT kommer med et fly som jeg aldri hadde ventet at skulle introduseres, den blir spennende. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober 3 timer siden skrev Kim Kristensen: Neste oppdatering av WT kommer med et fly som jeg aldri hadde ventet at skulle introduseres, den blir spennende. Lockheed F-117 Nighthawk? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober LSZH-EKCH 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Svenskene får tydeligvis et nytt premiumfly (kan kjøpes) ved neste oppdatering av WT, den ser jo gøy ut. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Jakt-Viggen er tøff som juling 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Tøff den ja, selv om jeg foretrekker Draken (ser bildet ble litt uskarpt, får skylde på at det var et screenshot av en yt video 😅) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Draken er penere, men syns Viggen er tøffere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november Små gleder i hverdagen, neste oppdatering av War Thunder som kommer snart, leverer nye, forbedrede flyplasser, ser lovende ut. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november WWII forbrødring 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet tirsdag klokken 12:40 Del Skrevet tirsdag klokken 12:40 Det ryktes at denne krabaten har forvillet seg inn i Vestfjorden mellom Bodø og Lofoten, en god anledning for milsiming for de som holder på med sånt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet tirsdag klokken 21:24 Premium Medlem Del Skrevet tirsdag klokken 21:24 ....kan nesten se den fra stuevinduet 😎 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet fredag klokken 17:45 Del Skrevet fredag klokken 17:45 4x RR Merlin i blanda kor 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.