DUS Skrevet 22. mai 2019 Skrevet 22. mai 2019 Helt utrolig produkt A2A har laget, har nylig nå lært takeoff med denne kraftbomba , og det tok sin tid. Det er så mange som har lagt ut spitfire bilder at det blir snart regnet som spam . Men er overbegeistret for a2A spitfire og Mustang P51 , så her er litt Spitfire som roter rundt ENBR 4 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. mai 2019 Premium Medlem Skrevet 22. mai 2019 Ingen fare, bilder av Spitfire tåles i store mengder, spesielt når det er gode bilder . A2A sin Spit er makalaus bra modell, og som mye annet fra A2A, innlevelsen av å fly en ekte Spitfire er så bra, at ( i hverfall hos meg ) det kan få fram svetteperler i panna under flyturen, og nervøst ganglag etter landing. Siter
Kim Kristensen Skrevet 22. mai 2019 Skrevet 22. mai 2019 Blir aldri for mye Spitfire, var det at understellet er så smalt som førte til at takeoff var vanskelig? 1 Siter
DUS Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Skrevet 22. mai 2019 Hyggelig å høre Ernst ..det er bare så sinnsykt bra laget dette flyet, og p51 også , ganske stor forskjell å fly p51 i forhold til spitfire..ganske gøy når en slipper ned flapsen på spitten så dukker nesa ned relativt brått og korigering er nødvendig..kan vel si at a2a har gitt meg de beste sim opplevelsene på flightsim . 1 Siter
DUS Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Skrevet 22. mai 2019 6 minutter siden, Kim Kristensen skrev: Blir aldri for mye Spitfire, var det at understellet er så smalt som førte til at takeoff var vanskelig? Merker godt at hjulene står tett på spitfire under takeoff, men sammen med dette så må en posjonere motorkraft til rett tid, sammen med pedalbruk og stikka..mange ting samtidig må korrigeres, hvis ikke drar en ut og velter. Og på mindre flyplasser som Jarlsberg så er det svært lite å gå på.. dette gjelder a2a spitfire ..andre produsenter er ikke i næheten av de realitetene ..dritgøy er det.. 1 Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. mai 2019 Skrevet 22. mai 2019 21 minutter siden, Kim Kristensen skrev: Blir aldri for mye Spitfire, var det at understellet er så smalt som førte til at takeoff var vanskelig? Det stemmer, egentlig et problem som gikk igjen i mange fly fra den perioden. Siter
DUS Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Skrevet 22. mai 2019 Både spitfire og mustang var tunge i nesa med merlin motoren , men flaps på spitfire var av eller på og en annen type en hva mustangen hadde som kunne reguleres trinnvis. en merker meget godt forskjellen på de to flyene . får håpe a2a lager fler militære klassiske fly fremover , de er knall flinke på dette Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. mai 2019 Skrevet 23. mai 2019 8 timer siden, DUS skrev: får håpe a2a lager fler militære klassiske fly fremover , de er knall flinke på dette De har en T-6 Texan/Harvard som også er ganske fin. Siter
DUS Skrevet 23. mai 2019 Forfatter Skrevet 23. mai 2019 T6 Texan har jeg hatt en stund , nydelig addone, lettere å håndtere ..fantastiske lyder Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 23. mai 2019 Skrevet 23. mai 2019 15 timer siden, DUS skrev: får håpe a2a lager fler militære klassiske fly fremover , de er knall flinke på dette Ser ut som det er moderne fly de har fokusert på i det siste.https://a2asimulations.com/a2a-development-update-may-2019/ En skikkelig detaljert T-6A Texan II virker gøy og spennende, men kanskje ikke helt hva dere warbird nuts er ute etter. Siter
DUS Skrevet 23. mai 2019 Forfatter Skrevet 23. mai 2019 2 timer siden, Kristoffer Rivedal skrev: Ser ut som det er moderne fly de har fokusert på i det siste.https://a2asimulations.com/a2a-development-update-may-2019/ En skikkelig detaljert T-6A Texan II virker gøy og spennende, men kanskje ikke helt hva dere warbird nuts er ute etter. Leste om dette. Texas 2 blir sikkert en skikkelig bra sak. Liker en bemannede fly , simulatoreffekten blir mer reel. Gidder ikke 737 og andre trøtte jetlinere da det ikke er annet en å studere skyene etter takeoff. A2A har virkelig truffet spikern på hodet med sine eksemplariske produkter. Kan ikke få skrytet nok av dem Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 23. mai 2019 Skrevet 23. mai 2019 Sitat Merker godt at hjulene står tett på spitfire under takeoff, men sammen med dette så må en posjonere motorkraft til rett tid, sammen med pedalbruk og stikka..mange ting samtidig må korrigeres, hvis ikke drar en ut og velter. Haha. Da skal du prøve Focke-Wulf 190 hvis det finnes en bra modell av denne.Noe å bryne seg på Siter
DUS Skrevet 23. mai 2019 Forfatter Skrevet 23. mai 2019 1 time siden, Jan Tore Pettersen skrev: Haha. Da skal du prøve Focke-Wulf 190 hvis det finnes en bra modell av denne.Noe å bryne seg på Det er det som er problemet, det er manko på bra modeller . Skal forsøke anbefalingen til Ernst ang denne tyske saken.. a2a modellene er fullverdige, en får ett helt annet forhold til flyene fra de i forhold til andre som en bare kan gi bånn gass med kald motor og alt går like herlig med diverse brytere uten funksjon Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. mai 2019 Skrevet 23. mai 2019 A2A lager de beste GA flyene og warbirds. Her i huset kjøper eller flyr jeg ikke noe annet enn A2A når det kommer til GA 👍 1 Siter
DUS Skrevet 24. mai 2019 Forfatter Skrevet 24. mai 2019 Denne nye t6 2 a2a laget er laget for det amerikanske luftforsvaret . Ikke dårlig referanse å ha for en addone utvikler. accu Sim deres er da på ett seriøst nivå den skal bygges om for p3d , blir jo fantastisk når den evt kommer. tror nok at mange som driver med flysim ikke har fått med seg hvor utrolig bra a2a produktene er i realisme og flyge glede..mange er opptatt med jetlinere og går glipp av moroa Siter
Andrew Thomsen Skrevet 24. mai 2019 Skrevet 24. mai 2019 Kim, de fleste Messerschmittene som gikk tapt fra Lista, kollapset pga understellet, og det på plankerunway 😉 Denne runwayen lå helt ut mot havet, og man ser bare splintboksene i dag. Lista som gjengitt i AoN er da WW2 runway no.2 på skrått (en av verdens bredeste), og den lange finansiert med NATO midler. Var der under kald krig og pusset 12.7 firlinger, ervervet og en refs hehe. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 25. mai 2019 Skrevet 25. mai 2019 Smale og glatte rullebaner var et problem jevnt over på de norske stripene Luftwaffe anla i Norge. De prøve først korrigere det med hangarskip utgaven Bf109T, men løsningen var vel tilslutt å gå over til Fw190 som er litt mer bredbeint. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.