Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dog sies at jeg har mine preferanser innen Spitfire’n, hater Griffon modellen da jeg syns de kort med kort snute ser penest ut, må være Merlin veit du, er heller ikke så glad i dem med avkuttede vingetipper, så fra Mk. I til Mk. IX er der jeg holder meg.

3DC882C7-3C04-43EE-90E9-EDAE4B06F348.thumb.jpeg.a4730efdb83df8299a3b0eb20341a66d.jpeg

FF0D8556-D714-4D22-89F0-D8CA61A913BD.thumb.jpeg.b28bdbc520a19ec067d6f15a97a684af.jpeg

• Like 3
Skrevet

Fine bilder,likte særlig det første.Vel,Spitfire'n er temmelig utfordrende å fly,synes jeg,hvis man skal gjøre noe annet enn å fly rett fram,hehe.Og både å lande og ta av er ikke akkurat noen "piece of cake",det heller.Da føles Hurricane mer stabil og forutsigbar.

• Like 1
Skrevet
8 timer siden, Fredrik Edvardsen skrev:

Enig med deg angående preferansene dine i hvert fall - men jeg er ingen stor Spit-fan, uten å se bort fra Spitens plass i historien, så syns jeg den er omtrent like spennende som en Boeing 737 :P

Ja den er jo litt (veldig) overalt, så da blir den fort litt kjedelig, men morsom å fly, da den som sagt i en annen kommentar her er vanskeligere å fly enn f.eks. Hurricane 😉

• Premium Medlem
Skrevet

Fysj som du snakker ned Spitfire,  Fredrik :o ,  noe av det vakreste som flyr.  Også i FS-verdenen,  hvor det er laget en del meget gode modeller,  nevner A2A,  RealAir, DCS og ikke minst IL2 . Har flydd alle sammen (unntatt "WOW"),  og har hatt stor glede av alle varianter  :) .

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...