Kim Kristensen Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Det går liksom ikke an å bli lei å ta Spitfire bilder, tar seg godt ut i alle vinkler 😁 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Spitfire a'gitt - du som pleier å poste litt mer uvanlige og spennende maskiner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. april 2019 Forfatter Del Skrevet 26. april 2019 Er ikke spitten spennende nok? 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. april 2019 Forfatter Del Skrevet 27. april 2019 Skal dog sies at jeg har mine preferanser innen Spitfire’n, hater Griffon modellen da jeg syns de kort med kort snute ser penest ut, må være Merlin veit du, er heller ikke så glad i dem med avkuttede vingetipper, så fra Mk. I til Mk. IX er der jeg holder meg. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Enig med deg angående preferansene dine i hvert fall - men jeg er ingen stor Spit-fan, uten å se bort fra Spitens plass i historien, så syns jeg den er omtrent like spennende som en Boeing 737 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Liker alle versjoner og varianter. Dog som die-cast 1:72 modeller, gidder ikke fly den, er mest spotter hehe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Fine bilder,likte særlig det første.Vel,Spitfire'n er temmelig utfordrende å fly,synes jeg,hvis man skal gjøre noe annet enn å fly rett fram,hehe.Og både å lande og ta av er ikke akkurat noen "piece of cake",det heller.Da føles Hurricane mer stabil og forutsigbar. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 28. april 2019 Forfatter Del Skrevet 28. april 2019 8 timer siden, Fredrik Edvardsen skrev: Enig med deg angående preferansene dine i hvert fall - men jeg er ingen stor Spit-fan, uten å se bort fra Spitens plass i historien, så syns jeg den er omtrent like spennende som en Boeing 737 Ja den er jo litt (veldig) overalt, så da blir den fort litt kjedelig, men morsom å fly, da den som sagt i en annen kommentar her er vanskeligere å fly enn f.eks. Hurricane 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mai 2019 Premium Medlem Del Skrevet 2. mai 2019 Fysj som du snakker ned Spitfire, Fredrik , noe av det vakreste som flyr. Også i FS-verdenen, hvor det er laget en del meget gode modeller, nevner A2A, RealAir, DCS og ikke minst IL2 . Har flydd alle sammen (unntatt "WOW"), og har hatt stor glede av alle varianter . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 5. mai 2019 Premium Medlem Del Skrevet 5. mai 2019 Alt som spytter ild, får en tommel opp av meg. Og jeg er redd for at @Fredrik Edvardsen vil få en solid motpart fra denne siden Jeg mener, hvem vil vel ikke sitte i denne bøtten: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.