Eivin Stensø Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Lot meg inspirere av det programmet her en sommer med Hurtigruta som gikk gjennom Raftsundet. Jeg tenkte da selvfølgelig at jeg måtte gjøre det samme. Så vidt jeg husker var de også en snartur innom Trollfjorden. Eneste vei ut var å gi full etterbrenner og gå rett opp, for så å ta en tur innom Svolvær (ENSH) og hjem til Bodø Lofoten i bakgrunnen på vei hjem. På vei mot Bjørnøy light for å entre landingsrunden i Bodø Trygt nede denne gangen også mvh Eivin 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Passasjerer ombord må heretter ha med hørselvern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 2. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2018 Passasjerer ombord må heretter ha med hørselvern. Det spørs om det må til ja. Tror det ljomer bra inni Trollfjorden når en 104 klatrer ut med etterbrenneren på fullt. Vurderer å ta lightningen neste gang bare for å lage enda mer spetakkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Passasjerer ombord må heretter ha med hørselvern. Det spørs om det må til ja. Tror det ljomer bra inni Trollfjorden når en 104 klatrer ut med etterbrenneren på fullt. Vurderer å ta lightningen neste gang bare for å lage enda mer spetakkel. Trur det brølet vile ha vert hørbart et bra stykke ifra Trollfjorden. Ernst, har du parkert din "Okse"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 7. januar 2018 He he ¨, ny variant av "Trollfjordslaget" . Har liggende ( en eller annen plass ) papirkopi av 2 Starfightere fra 334 som fløy inn Trollfjorden ;D Spurte også en pensjonert Starfighterpilot om han kjente til dette bildet, og fikk til svar at dette var noe de gjorde ofte ;D Ernst, har du parkert din "Okse"? Absolutt IKKE Steinar , flyr den stadig vekk, og det er gjennom alle år med FSX og P3D den modellen jeg har aller mest timer med 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 7. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 7. januar 2018 Har hatt et par fine turer under fjelltopphøyde gjennom Raftsundet med både Widerøe og Coast Air, men det gikk jo ikke like fort Pilotene på 331 og 334 har hatt fantastiske omgivelser å boltre seg i. Synes nesten synd på gutta som havna på Rygge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 8. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2018 Skal ikke klage på omgivelsene opp i Lofoten nei. Jeg har selv vært der personlig og inspisert og kan skrive under på det. Tror det er mange som har hatt sitt livs høydepunkt i 331 og 334. Nydelige omgivleser og raske fly 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.