Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Prepar 3Dv4.1,  nå med AI trafikken på plass igjen.  Ser ut som alt fungerer som det skal, så da er det tide med en liten inspeksjonsrunde for å sjekke litt omkring noen av flyplassene.

Begynte selvfølgelig i Bodø,  forflyttet meg raskt til Lista,  for så å lande på Gardermoen.  Fly og båttrafikk over alt,  en fryd å suse omkring med stadige overraskelser i horisonten  ;D

hHVSrkI.jpg

Neida,  æ flyr ikke denne bussen selv,  det er faktisk AI  8)

NR821Kn.jpg

Det samme med denne karen,  mange av AI-flyene er adskillig bedre enn default

GFEkCuu.jpg

Også militær AI-flyaktivitet der Flyvåpnet hører til,  men han typen i forgrunnen rattes av undertegnede  ;D

mkQ2fPz.jpg

Forresten,  F-16 som er inkludert i P3D4,  er riktig så morsom å fly.

fb1Wh5S.jpg

Skipstrafikken imponerer som vanlig.

kLM9Sje.jpg

På Lista AB var det besøk av en engelsk Harrier-skvadron.

UOLSVWO.jpg

Så var turen kommet til Gardermoen,  og her tok jeg en lang finale (  helt uten tillatelse fra tårnet  ::) ;D ).

f6u2Py9.jpg

Pådro meg sikkert krigsrett for dette,  men det var gøy å kikke på trafikken på så nært hold  ;D

7Nudk9j.jpg

Han var ikke så fornøyd,  piloten i Widerøe-maskinen,  da æ snek meg under han rett før touch down  ???

WhRs2Jn.jpg

Ikke noe å utsette på landingen,  men bak meg hersket det tilløp til kaos  ;D

K0xQ8cT.jpg

Ble ikke lenger på Gardermoen enn nødvendig,  men konstaterte at der var det plenty med aktivitet.

Skrevet

Har vært det siden den kom inn. Og AS har lovet i snart et år å komme med de modellene som mangler, men der har ennå intet skjedd. Kan i samme sammheng nevne at A320 i Aerofly FS2 også er AS sin. Lurt dette, hvorfor lage en 3D modell på nytt? Eye candy er den samme og har intet å si for hvordan de flyr. Det bestemmes av andre parametre.

• Premium Medlem
Skrevet

Hallaisen,  og takk skal dåkker ha alle sammen  ;D

Snadder bilder her Ernst om  freidigheten lignet fælt på en MP session fra søndagsklubben i sin tid

Ha ha ja ikke mye disiplin her i gården  ;D  For meg handler FS om underholdning og hobby,  selv om man ønsker realisme i modeller og scenery.  Vi hadde det jo vannvittig artig i MP-gjengen,  da det var på det mest aktive. 

En helt annen opplevelse av en ny verden med all AI trafikken i V.4 ser det ut til.

Det kan man trygt si,  det blir mye mer hakeslepp når AI-trafikken ligner på virkeligheten,  både på sjøen og i lufta.  Men på veiene er det fremdeles ville tilstander  ;D

Knall å se du har holdt tungen rett i munnen denne gangen

Jauvesst,  måtte ta detaljene fra grunnen av,  og som vanlig fikk æ MYE hjelp fra øverste nivå  8)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...