Gå til innhold

På eskortetokt


Anbefalte innlegg

Dere får først av alt unnskylde den svære blåselampa bak på F-84ern, den får jeg ikke gjort noe med.

Kort utdrag fra WT dagboken, eskorteoppdrag for en enslig B-29 på tur hjem, da han var høvelig trygt hjemme hadde en Russisk TU-4 rotet seg litt for nært, så jeg brøyt av fra Amerikaneren for å jakte på den nesten identiske Russeren, litt juling fikk mann fra ham, men snart klar for nye tokt. 8)

 

ghbJ7Ok.jpg

wvZeXxH.jpg

dfw23Tm.jpg

zTNPfdb.jpg

eAtpQol.jpg

wTF0Czi.jpg

5Ub4Ojg.jpg

L88BiHn.jpg

3Xk0eg9.jpg

ycjwQMd.jpg

egO7VAD.jpg

k0jLvxE.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til blåselampa i WT tipper jeg det skyldes at en av utviklerne tenkte, "hey, det ser kult ut, det får flere til å spille" og siden har det fortsatt, men håper jo på at det forsvinner, de innførte jo realistiske motorflammer på propellflyene.

Og ja det er lett å ta feil mellom B-29 og TU-4, utenom de Amerikanske og Russiske stjernene på skroget ser de helt like ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Tøfft! Artig med god gammeldags nedskyting. Ser bare patronhylsene rase ut av flyet!  ;D

Noen som flyr den 1 verdenskrig flysimmen fra 777 studios lenger? Har den liggende å støve, men hadde vært moro å plukke den fram. Husker ikke hva den hette?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...