Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. mars 2023 Premium Medlem Skrevet 4. mars 2023 Ja nå begynner det å ligne noe ☺️ 1 Siter
MagTvei Skrevet 7. mars 2023 Skrevet 7. mars 2023 Ser mye bedre ut nå ja! Synd han ikke fikk vist landinga, den er jo noe av det mest interessante med F-104. 1 Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. mars 2023 Skrevet 7. mars 2023 Jeg håper noen snart føler seg kallet til å lage en fullverdig Starfighter-modul. Jeg har troa på IndiaFoxTecho, i og med at de ser ut til å ønsker å spesialisere seg på Italienske maskiner i DCS med MB339 allerede ute, og en G.91 på vei. 2 Siter
Marius Sparby Skrevet 7. mars 2023 Skrevet 7. mars 2023 18 minutter siden skrev Fredrik Edvardsen: Jeg håper noen snart føler seg kallet til å lage en fullverdig Starfighter-modul. Jeg har troa på IndiaFoxTecho, i og med at de ser ut til å ønsker å spesialisere seg på Italienske maskiner i DCS med MB339 allerede ute, og en G.91 på vei. Vi trenger en Arctic Tigers Starfighter testtur snart 2 Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. mars 2023 Skrevet 7. mars 2023 8 timer siden skrev Marius Sparby: Vi trenger en Arctic Tigers Starfighter testtur snart Er klar for det Siter
Kim Kristensen Skrevet 9. mars 2023 Forfatter Skrevet 9. mars 2023 Okay, da blir det sannsyneligvis nytt VR headset på meg i en ikke alt for fjern framtid. Siter
Kim Kristensen Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter Skrevet 30. oktober 2023 Altså, dette ser jo smått perfekt ut. 2 Siter
Kim Kristensen Skrevet 7. desember 2023 Forfatter Skrevet 7. desember 2023 Også WT får litt ekstra morsomme greier til jul. Siter
Kim Kristensen Skrevet 5. januar Forfatter Skrevet 5. januar Okay, smått sexy video, og sannelig fikk man et glimt av Norske F-16 over «Kola» Siter
Kim Kristensen Skrevet 9. desember Forfatter Skrevet 9. desember Neste oppdatering av WT bringer med seg Eurofighter, Rafale, Su-33? Muligens nytt Russisk hangarskip også. 😄 Siter
Kim Kristensen Skrevet torsdag klokken 23:36 Forfatter Skrevet torsdag klokken 23:36 Aner ikke hvem som står bak (noen fra DCS gjengen som kjenner seg igjen?). Kom over denne i kveld, imponerende å få til en så stor formasjon. 3 2 Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet fredag klokken 00:22 Premium Medlem Skrevet fredag klokken 00:22 Den vakreste kreasjonen jeg har sett. "GOD JUL" til dere alle. 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet fredag klokken 05:57 Premium Medlem Skrevet fredag klokken 05:57 Enig, er nesten i sjokk, hvordan går det an å lage noe så realistisk !? En utrolig samkjørt gjeng, skulle gjerne ha visst litt mer om hvordan dette ble til ? God Jul 🎄 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.