Fredrik Edvardsen Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Ingen sim nei, men tror det kan bli artig uansett, det ser pent ut, masse action og lekre flymodeller. Kjører du forresten PS VR på en PS4 eller en PS4 Pro, Kim? Er litt nysgjerrig, men er det nødvendig med en PS4 Pro for å bruke VR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Jeg kjøre PSVR på den orginale PS4, skal vurdere å oppgradere til PRO etterhvert, men pr dags date holder det med orginalen, inntil WT blir kompatibelt eller noe sånt Men er spent på AC7, bare det å kunne kravle opp i cockpiten på fly som Tomcaten, Viperen og Superhotneten virker herlig nok, og når mann har sett både Starfighteren og Lightning II i teailerene, samt en del andre fly blir det bare mer spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Litt mer AC7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Velger å bare overse den indikerte farten i HUD-en, 2700 knop! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Mer AC7, denne gang i VR opptak, jeg syns det ser umåtelig rått ut 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 29. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2017 Enda en AC7 video, greit nok at det ikke er den mest realistiske "simmen" men syns det ser rått ut, også kjekt å få et førsteinntrykk fra folk som har prøvd det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Kjekk video for de som liker DH Vampire og Hawker Hunter 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Noen her med sans for Spitfiren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2017 Tror ikke dette vil være den mest nødvendige videoen for folk her på forumet, men hører til stadighet om folk som syns det er vanskelig å ta av i sim modus i WT, så lappet sammen en kjapp video på hvordan man får fly som PE-2 opp i lufta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Den Spitfire-videoen var utrolig lekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Greit at Ace Combat ikke er noe for alle, men jeg kjenner jeg gleder meg til å prøve VR modusen til neste år ;D Om noen stusser over hastigheten som vises på hud’en vil jeg tippe det er fordi den viser km/h, vil også tro det kan endres til knop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 16. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2021 Kanal for de som liker historiske fly fra både 1. og 2. verdenskrig, en del andre historisk baserte spill er også å finne her. Han kan også sees i livestream på Twitch tirsdager og torsdager fra kl. 21. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 19. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2021 Starfighter i VR anyone? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 25. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2022 Der antar jeg det blir god fyr i DCS teltet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Det er en god antakelse At det er Heatblur som står bak den gjør det bare enda mer spennende. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 26. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 26. januar 2022 #Gåsehud! Vil nok fortsatt si at Bröllopsfilm fra 1967 var enda mer hype-skapende, men gleder meg. De gutta der må jo være de flinkeste til å skape stemning rundt produktene sine. Med egne soundtracks osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2022 War Thunder er kanskje ikke for alle, men neste oppdatering heter altså ikke mindre enn «Danger Zone» 😍 I tillegg er minst en ny Mirage bekreftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Hadde jeg bare hatt tålmodigheten til å "grinde" meg opp til de nyeste maskinene 😆 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2022 Det var det da, jeg flyr de amerikanske Phantomene, men er litt for glad i å fly low-tier som Hawker Hurricane, så det tar nok enda tid før jeg kommer opp til Tomcaten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2022 Når man først snakker Danger Zone, MSFS er også på ballen, med en gratis DLC som i allefall ser veldig pen ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 1 time siden skrev Kim Kristensen: Når man først snakker Danger Zone, MSFS er også på ballen, med en gratis DLC som i allefall ser veldig pen ut. Ja, innpakking og hype er topp, men innholdet mangler dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2022 Det var vel heller ikke idéen at det skulle være så mye innhold å forvente? Kun en enkel pakke for å hype filmen litt sant? Litt god gammeldags reklame altså. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Hadde håpet på en eller annen Sukhoi eller Mig, men nei, ikke engang et livery for Tom Cruises P-51d eller noen oppgradering av F/A-18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Aprpo Topgun DLC .. Ser HUD og skjermer slik ut hos dere også? På F18? Får ikke AB til å virke heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 (endret) 12 timer siden skrev OddElviz: Aprpo Topgun DLC .. Ser HUD og skjermer slik ut hos dere også? På F18? Får ikke AB til å virke heller... Nei, de er normale her, kanskje en konflikt med et annet addon? AB må slås på med en tast du linker den til. Jeg måtte slette en gammel GTN750 mod for å få F-16 hud til å virke. Endret 28. mai 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 DCS World er også på ballen ang. Maverick. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 24. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2023 Vet det er en Phantom på tur til DCS fra Heatblur, men fra før finnes det tydeligvis en Phantom mod fra VSN. Noen som kjenner til den? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 24. januar 2023 Del Skrevet 24. januar 2023 Kikka på et par videoer om den i dag. Hakket bedre enn hva en vanligvis får fra VSN, men den har en modifisert F-104 flightmodel, så den er litt vel happy med å gå i flatspin. Tenkte jeg skulle gi den en test etterhvert, i påvente av Heatblur sin F-4E (som blir en day 1-purchase). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 24. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2023 Den ser i allefall pen ut, og om den flyr sånn høvelig virker det i allefall ut som noe som kan være værdt å teste. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 4. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2023 VSN har oppdatert Starfighteren sin i DCS, som ser ut til å få veldig positive tilbakemeldinger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.