Tor T. Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg setter i denne tråden fokus på screenshots av AI-fly. Først ut er denne rykende ferske og meget pene SAS LN-RGI 70 Years-painten Det kan ikke være lite arbeide som ligger bak dette mesterverket av en paint-jobb Bildet er forøvrig knipset på ESSA Stockholm Arlanda, mens painten er lastet ned fra jcai.dk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Rått! 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Helt enig Eivin ESSA, Airbus A310-300F ULS Airlines Cargo opf Turkish Airlines Cargo: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Ja, SAS flyet var et job som krevede 2 paintere. Brian Wheatley lavede det blå på fuselage, mens resten er lavet af mig selv. Jeg prøvede 3-4 gange at lave det på på fuselage, men kunne ikke. Så jeg spurgte om hjelp, og Brian lavede det. Han jobbede et par timer med det, med mange layers i Photoshop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Dette billedet tog jeg i P3D, samme dag som FlyTampa EKCH var utkommet, og efter jeg havde lavet første betautgave af min AFCAD til det scenery: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Bare å slå på tråden hvis dere trenger litt kjapp hjelp med avanserte repaints Hvilke ai modeller er dette? Er det fra en pakke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Næsten al min AI er freeware. Kun A330 (nogle paints, ikke alle), B77W (nogle paints, ikke alle) og Cessna props er payware. Men på tidspunktet hvor jeg tok bildet ovenover, da var alt freeware (bortset fra Cessna props). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Det er moro med AI-trafikk, så her er noen bilder til fra EFHK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Stilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Her var mye flotte bilder. Legger til et par selv da jeg har skjønt imgur linking nå. Store ting på ENGM. Boeing 777 er payware (de koster lite og er absolutt verdt det), og 787 & resten er freeware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.