Gå til innhold

Hammerfest


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

En Twin Otter fra Widerøe er på vei over vidda mot Hammerfest.  Riktignok lenge siden den lille grønne (  hvite ) fløy denne ruta,  og Hammerfest har forandret seg mye siden den gangen.  Hvor mye,  vises veldig godt i dette nydelige sceneryet av "Finni"  Hansen,  utgitt av ORBX.  Her oser det av nakent Finnmark-landskap, overraskende detaljer,  industri på Melkøya og en levende småflyplass. 

 

N9mw3hY.jpg

 

wXfy9uh.jpg

 

PgFpuN9.jpg

 

knKEimR.jpg

 

sVV5n6O.jpg

 

TD99SUK.jpg

 

UpOHOL1.jpg

 

a9EWjGU.jpg

 

VamTNXo.jpg

Gratulerer til Finni, og til oss simmere som har fått enda en vakker bit av det norske flylandskapet  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott scenery og mange mer korrekt type bygg. Det er nok noe fra NGA som jeg laget i samarbeid med Andrew, han flyplass og jeg resten av byen. Ser nå at  jeg kanskje må slette eller lage en av hver, en med det hele for de som ikke kjøper denne og en med bare Rypefjord området for alle her på berget.

Var nok en av de første til å handle dette da jeg også lurte på hvordan det tok seg ut i forhold til Andrew sin flyplass og hvor langt du hadde med fotoscenery. Jeg fikk da betalt via Pay Pal, og med den "krigen" som kom om PP senere så var jeg kjapp nok for en gangs skyld.

 

Har jo lagt inn et innslagspunkt i ORBX sitt så da havnet ditt under både AON og NGA, det er vel der det kan bli litt forskjellig hos andre.

Har ikke testet slike muligheter ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Ser dog at du har noen fremmede bygninger som stikker ut mellom mine :)

 

Åisan,  det la jeg ikke merke til. Har slettet filene fra AON,  men glemte NGA.......  Hammerfest var jo bra fra før,  så det var nesten ondt å slette disse filene,  men denne nye utgaven  forsvarer sin plass sammen med FTX Norway  :) .  Men vi klarer oss fortsatt ikke uten AON og NGA  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som velger FTX Hammerfest med "berg og dalbane" (intet galt med det og byen er jo strålende) i stedet for AON flatt så er det to filer i NGA som må settes til .OFF.

 

CVX_HR_Hammerfest.BGL og HR_Hammerfest_OBX.BGL. Du mister Rypefjord som jeg tross alt finner bedre enn FTX sin, men skal lage en egen fil til bruk sammen med FTX ENHF Hammerfest.

For AON brukere er det bare å beholde disse to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...