Gå til innhold

Ikke PMDG DC6


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nei,  DC-6 fra PMDG har æ ventet på i uendelig mange år,  og skuffelsen var drepende da de valgte å gi den ut til XP10 først.  Kan du fatte og begripe hva de tenker på !?

Heldigvis finnes det andre utviklere,  og nå kom Flight Replica ut med en meget god erstatning,  North Star Argonaut (......??).  En blanding av DC-4, DC-6 og C-54,  bygget

av Canadair og utrustet med Rolls Royce Merlin motorer.  Flight Replica går ikke like detaljert til verks som PMDG,  og det visuelle er noe mer overfladisk,  men modellene flyr

veldig bra og den nostalgiske atmosfæren er så absolutt på plass.  Både underholdende og imponerende i kontrast til dagens system og ressurskrevende modeller,  så denne

eksotiske flyhistorien erstatter langt på vei PMDGs arrogante holdning til oss P3D3-ere  ::)

 

r6YpKKA.jpg

 

twiiTp2.jpg

 

r7MsdCn.jpg

 

qpfxzlX.jpg

 

JhbjybD.jpg

 

d3MAMOT.jpg

 

qv4GBnh.jpg

 

AgcuMqg.jpg

 

754758P.jpg

Helgas underholdning er reddet,  nå skal æ konkurrere i markedet for bushflyvning.  Alaska,  here we come  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
det er synd med PMDG sin DC 6. Vi får vente på A2A sin Connie  ;D

 

Enig,  PMDG får seile sin egen sjø,  æ satser på A2A sin Connie  8)  Ellers holder det lenge med å tusle rundt i bushen med denne Argonauten  ;D  Og skulle det krible ekstra mye etter å plages med fire stempelmotorer,  så funker A2A sin B-17 fremdeles  ;)

 

Har siklet litt over denne jeg også, men jeg er jo som vanlig spent på lyden. Er den like dårlig som Just Flight's Constellation i P3D?

 

Er du veldig kritisk til lyd,  så finner du sikkert iriterende svakheter ved denne lydkvaliteten,  men egentlig synes jeg den er grei.  Har bra lydanlegg til simmen,  så det romler kraftig på "gutterommet" mitt

når æ gir på litt,  og æ kjenner faktisk igjen noe av Merlig-lydene.

 

er det skikkelig Merlin lyd i dem da?

 

Vanskelig å si nøyaktig.  Som sagt ovenfor kjenner æ igjen Merlin-lyder simulert i Real Air sin Spitfire,  men disse Merlin 650 i firespann,  er ikke det samme som fire Spitfire.  Likevel,  med litt godvilje synes æ Flight Replica kommer bra fra det  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...