Gå til innhold

Oouh la la


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Milviz igjen,  de har tydeligvis satt opp farta,  for nå strøymer det på med snadder.  Har jo hatt et øye fast fokusert på dette prosjektet,  så gleden var himmelhøy da de endelig godkjente denne modellen for utgivelse. F-100D Super Sabre var den vellykkede etterfølgeren av F-86 Sabre,  så vi befinner oss altså under "Den Kalde Krigen", så cockpit og systemer er klassiske for denne perioden.  Milviz har gitt ut flere toppmodeller i det siste,  og denne er intet unntak.  Utseendemessig vekker den sterke følelser hos undertegnede,  og flyfeelingen får fram tårer i øyekroken.  Merker heller ingen belastning på fps,  så den sklir superglatt gjennom luftmolekylene (...eller pixlene  :D ).

 

sup1.jpg

 

sup2.jpg

 

sup3.jpg

 

sup4.jpg

 

sup5.jpg

 

sup6.jpg

 

sup7.jpg

 

sup8.jpg

 

sup9.jpg

Nå begynner det å bli temmelig fullt i hangaren av fantastiske modeller,  så jeg rekker nesten ikke å få flydd alle  :o

Nesten så æ håper på uvær til helga,  for Super Sabre`rn skal æ bruke noen timer på  8)  God Helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Danskene fløy vel den en periode om jeg ikke husker helt feil?

 

Jada,  danskene hadde ganske mange av den,  og brukte Super Sabre over en lang periode.  Jeg husker å ha sett disse i lufta (  og veldig lavt ) en gang æ ankom Fredrikshavn med ferge.  Håper det kommer dansk paint til Milviz-modellen  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de danske var ikke like pene...

 

Nja, trenger ikke være så pen når den ser grom ut. ;)

Husker da jeg jobbet på Flystasjonen i Bodø, jogget 3 ganger i uken forbi restaureringshangaren til Flymuseet, utenfor der sto det en Dansk Saab Draken av foto rekognoseringstypen, de fargene der er noe av det tøffeste som er malt på et fly etter 334s grønne Vestfjordokser selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...