Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 12. februar 2016 Milviz igjen, de har tydeligvis satt opp farta, for nå strøymer det på med snadder. Har jo hatt et øye fast fokusert på dette prosjektet, så gleden var himmelhøy da de endelig godkjente denne modellen for utgivelse. F-100D Super Sabre var den vellykkede etterfølgeren av F-86 Sabre, så vi befinner oss altså under "Den Kalde Krigen", så cockpit og systemer er klassiske for denne perioden. Milviz har gitt ut flere toppmodeller i det siste, og denne er intet unntak. Utseendemessig vekker den sterke følelser hos undertegnede, og flyfeelingen får fram tårer i øyekroken. Merker heller ingen belastning på fps, så den sklir superglatt gjennom luftmolekylene (...eller pixlene ). Nå begynner det å bli temmelig fullt i hangaren av fantastiske modeller, så jeg rekker nesten ikke å få flydd alle Nesten så æ håper på uvær til helga, for Super Sabre`rn skal æ bruke noen timer på 8) God Helg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 De "bare metal" texturene må være noe av det lekreste som er gjort til FSX/P3D, virker nesten som den er verdt et kjøp om ikke annet så for å få de texturene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. februar 2016 Helt enig Fredrik, det samme gjelder cockpit. Og når du får den i lufta, garanterer jeg et lykkelig liv ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Super sabre'n ja, Danskene fløy vel den en periode om jeg ikke husker helt feil? nydelig maskin fra Milviz som vanlig, så spørs det når de slipper den Super Hercules'n de også holder på med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. februar 2016 Danskene fløy vel den en periode om jeg ikke husker helt feil? Jada, danskene hadde ganske mange av den, og brukte Super Sabre over en lang periode. Jeg husker å ha sett disse i lufta ( og veldig lavt ) en gang æ ankom Fredrikshavn med ferge. Håper det kommer dansk paint til Milviz-modellen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Men de danske var ikke like pene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Du får satse på full storm te helga da Ernst, Men detta va en nydelig fugel, og bildan va jo en fryd før øye, Denna må nokk inn i hangaren etterkvært, problemet va og fin tia te og flyg den. og e stykt redd før at når Milviz sin Beaver kommer så havna den og inn... God helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 12. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 12. februar 2016 Utrolig vakkert fly fra "The Golden Age". Å få se slike fugler igjen er god nok grunn til å være gald i simulatoren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Lekkert 8) RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Men de danske var ikke like pene... Nja, trenger ikke være så pen når den ser grom ut. Husker da jeg jobbet på Flystasjonen i Bodø, jogget 3 ganger i uken forbi restaureringshangaren til Flymuseet, utenfor der sto det en Dansk Saab Draken av foto rekognoseringstypen, de fargene der er noe av det tøffeste som er malt på et fly etter 334s grønne Vestfjordokser selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 En av mine favoritter!.. Blir innkjøp av den her i huset også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.