Geir Teigo Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Vi vet om en snag med avatarene deres. De fleste er borte, men noen har av en merkeilig grunn beholdt sin gamle avatar. Dersom dere finner andre feil, så rapporter det i denne posten, så skal vi prøve å ordne opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 15. januar 2016 Godt å se at flytteskjauen endelig er over og "brukerene" endelig kan komme på nett igjen Ser ut til at det meste er oppe og kjører her hos meg ...ikke oppdaget noe unormalt enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Eilertsen Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg syntes det var en stor risiko at dere startet arbeidet med "ny flightsim" på den 13de Januar. Men nå ser det ut til å gå bra. Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Fikk på plass flere avatarer, men vet ikke hva som gjør at ikke alle er på plass. Kanskje du har din gamle liggende? Ellers er det alltid forfriskende med noe nytt Har iallefall importert alle brukerbilder og kjørt servicerutine på databaser, så det er ikke mer vi får gjort med den saken. Iallefall blir det ikke prioritert med det første. Vi har et nettsted som strakt skal lanseres :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 15. januar 2016 Er blitt noe "Snag" i denne tråden dvs to tråder som har blandet seg litt ??? http://flightsim.no/forum/index.php?topic=83357.msg673837;topicseen#new utgår /////// jeg var litt kjapp på avtrekkeren her : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg har problemer med å få lagt inn BB-koder i signaturen. Har forsøkt med følgende koder (uten mellomrom): [u r l]link[/u r l] [u r l=link]tittel[/u r l] [s ]www.flightsim.no[/s ] Får opp følgende feilmelding ved alle forsøk på å lagre signaturen: "Følgende BBC er ikke tillatt i signaturen din: abbr, acronym, anchor (...)" osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 15. januar 2016 Gratulerer med nytt forum, godt å se alle tilbake igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Dette her er virkelig fint, dere har vært flinke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Regna med det ble snags - tok de med et glis. Takker, Geir & Co. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 flightsim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 har ikke restriksjoner på BB, og det funker hos meg. Kanskje en annen ikke-admin skulle bekreftet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Men en annen ting er de forskjellige plugins som var i forrige forum, youtube, pdf etc. Legger inn de mest brukte på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 15. januar 2016 Ser en Ikke online /vatsim på deg Geier så ser ut til å virke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Bra jobba! Hva med TapaTalk, skal det fungere. Får ikke logget inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 jepp. det kommer sammen med de andre plugins som hører til i forumet, men nå jobbes det på spreng med å få nettsidene klar til release. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 16. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 16. januar 2016 Godt å være tilbake igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Godt å være tilbake igjen ja det var vel tøft der et par døgn. Blodtrykket er nok betydelig bedre nå tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 har ikke restriksjoner på BB, og det funker hos meg. Kanskje en annen ikke-admin skulle bekreftet BB-koder funker også for meg i forumposter. Det er kun når jeg skal legge f.eks. en URL inn i signaturen min, via "Forum profil"-innstillingene, at det ikke fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 sånn. Da er det i orden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg har dessverre fortsatt samme problem med -taggen, men jeg klarte å omgå det med å skrive "www." foran domenet uten å bruke noen tag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 16. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 16. januar 2016 Samme problem her.Umulig å insette BB-koder Følgende feil oppsto ved forsøk på å lagre profilen din: Følgende BBC er ikke tillatt i signaturen din: abbr, acronym, anchor, b, bdo, black, blue, br, center, code, email, flash, font, ftp, glow, green, html, hr, i, img, iurl, left, li, ltr, me, move, nobbc, php, pre, red, right, rtl, s, shadow, size, sub, sup, table, td, time, tr, tt, u, white. Som feilmeldingen viser så har man ikke tillatelse for det meste som kan brukes i BB koding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 PBair lever vist fortsatt,,, mange år etter konkursen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 17. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2016 "ja det var vel tøft der et par døgn. Blodtrykket er nok betydelig bedre nå tenker jeg" He,he jo nå er alt i orden igjen . Takk for viktig og flott jobb Geir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg savner funksjonen hvor nye/uleste innlegg siden sist var uthevet med fet skrift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Notert det med uthevet skrift. Det ble endret i forumkoden, og må lete litt før jeg får den inn igjen. Har aktivert dette med BBkoder, og skjønner ikke hvorfor noen får det til og andre ikke. Har valg "override all profile settings" og det skulle gjelde på alle profiler. Er det feil Avatar Per? Importerte en mappe som het "User images" og da falt de aller fleste avatarer på plass. Du får evt. bytte selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 17. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2016 Får fremdeles samme feilmelding.Da er spörsmålet om det er noen feil å se i denne? Får lagt inn HTML,men da blir det bare en link.Mener att jeg skal kunne få fram bildet under signatur med BB koden,men mulig jeg tar feil eller det ikke er tillatt EDIT. Ser att det kommer fram når jeg har postet BB koden i tråden,men får det ikke til å fungere under signatur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Den er for stor og vil ikke bli akseptert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 18. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 18. januar 2016 Den er for stor og vil ikke bli akseptert. Der står att bilde ikke kan väre större enn 400X100.Dette er 339X100 så det er ikke det som kan väre feil. Prövde å endre höyden i BB koden til 330X90 men det gikk heller ikke. Så vidt som jeg kan se av feilmeldingen så er "img" og "iurl" en av di ting som ikke er tilatt.Er usikker på om "iurl" blir betraktet som det samme som "url" og da er jo hensikten med å tillate BB koder i signaturen stort sett uten mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Men dette er vel ikke et bilde? Det er en kode som oppdateres alt etter hvor mange flights du har tatt. Er det ikke? ...og så prøver jeg en ny funksjon Stein Aasheim[/member] Lim inn koden du prøver her. Velg [_code][/code_] <--- uten underscores Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Larsen Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Et lite forslag: Hva med å få inn en funksjon som viser f.eks de siste 5 eller 10 topicene på forumet? Da vil det jo bli lettere å både få og gi hjelp, istedenfor at man helt tilfeldig kommer over tråden når man scroller nedover. Har sett dette på flere forumer, og det fungerer utmerket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.