Brynjar Mauseth Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Denne tok jeg turen fra Hammerfest til Hasvik, hvor jeg har mine røtter fra. Farfaren min bodde her til han var i 20-årene. Da ble han, samme med resten av bygda jagd av tyskerne. Klar for avgang! Hammerfest er også en fin plass Litt humpete i det vi passerer over melkeøya. Fikk ikke noe fint bilde av det dessverre Sandøyfjorden Bonus-shot! Flyr rett over noen vann jeg og kompiser fisket i under en sommertur to år tilbake Veldig flott fotoscenery Landing Døren er åpnet, stig av! Takk for turen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hei. Fin serie. Er ikkje heilt oppdatert på den norske scenery-fronten, men stemmer det at dette er en blanding av AoN, AoNN og AoN Ground? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 ENSK, ENHK, ENHF er "ren" AoN/AoN_Ground. For mine fotoscenerys til ENBS og ENSS, benytter jeg Pasi sine terminaler fra AoNN. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 OK, takk. På tide å laste ned siste versjon av AoN/AoN_Ground, og lese meg litt opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg har endret mitt forrige innlegg. Forøvrig en god ide å laste ned AoN nå, ettersom jeg nettopp har lastet opp ny pakke. Jeg har ikke skrevet en lang avhandling om hvordan mixe AoNN og AoN, og kommer heller ikke til å gjøre det. Dere må bare passe på at dere ikke får doble afcader. Mine heter f.eks. enbs_apx (dette er selve flyplassen/parkeringer), og enbs_apx_CVX (som er flatten, gress, landclass). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 13. desember 2014 Jøss, her ble æ positivt sjokkert ! Må innrømme at æ har vært for lite omkring i resten av landet, for dette var jo glimrende. Rettåslett nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 13. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 13. desember 2014 Hasvik er "by far" den beste kyllingmarka i samlingen med norske flyplasser. En tur rundt Sørøya vil også gi flott introduksjon til det fantastisk vakre kystlandskapet i Finnmark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.