Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. november 2014 Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2014 Lar bildene tale for seg selv P3Dv2 selfølgelig 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Inspirerende og flotte bilder, Robert RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Trur æ må få liv i simmen og hvim mæ med en tur. flotte bilder Robert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Syns det er flott på Mehamn! ;D Rista skikkelig når vi landa der i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 20. november 2014 Premium Medlem Del Skrevet 20. november 2014 Herlige bilder, og en stor tatt til Andrew, Pasi, Thomas, Jan og Bjørn som har gjort Finnmark helt fantastisk i simulatoren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg skal peise inn litt mer detaljer på de flyplassene, men ikke før jeg vet med sikkerhet om P3D fortsatt vil støtte ground merking jeg nå bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Herlige bilder av et flott landskap. Andrew, angående mer detaljer på disse flyplassene så kan jeg nevne at jeg har lagd noen enkle modeller av omgivelsene rundt Kirkenes (skytebaner, bunkere osv), men jeg sliter med å få de plassert i simmen. Send meg en PM hvis du er interessert. Har god kjennskap til teig og bygninger rundt den flyplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg pleide å bruke SBuilderX til ting utenfor flyplassene, men den er ute av bildet nå som jeg kun bruker P3D. Men nyeste versjon av Instant Scenery ver. 3.2 (payware) funker perfekt, både til flyplasser og utenfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.