Andrew Thomsen Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Noen sjåtts av WOAI trafikk i P3Dv2. Vi starter med Skagen: Gardermoen med to Dreamlinere, TAP, Thai, Icelandair, og 3 besøkende på Cargo: Kjevik, hvor det ofte er "stappet" tidlig om morgenen: Flesland inkl. nye taxi CL lys: Flesland takeoff: Flesland & fulle folk i biler! Maten SKAL frem!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 13. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2014 Herlig Andrew! Glad jeg fikk overtalt deg til ikke å gå for ferdigpakke Var skeptisk til WOAI m.v. før jeg fikk testet det, men nå er alt annet utenkelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2014 Sjokkerende bra, bedre kan det neppe bli ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nydelig! Sonja Henie hadde tatt seg fint ut på Gate25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Sværingene skal til gate 24-22: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=105261 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Noen sjåtts av WOAI trafikk i P3Dv2. Vi starter med Skagen: Når jeg ser på bildene må jeg innrømme at overgangen til P3D frister. Ser ut som der er en annen klarhet og dybde i P3D sammenliknet med FSX. Hvilken versjon er det i som anbefales? RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Stikkordet er masser av atmosfære. FSX blir steril i forhold, er bare inne i den for å bruke Instant Scenery, og resten foregår i P3Dv2. Du kan fint klare deg med Academic, men da må du tåle en liten logo. Jeg tåler ikke slikt, og kjøpte Professional. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Takk for tilbakemelding, Andrew. Liker heller ikke dette med vannmerke/logo. Tror jeg gjør som deg selv om det svir litt mer i lommeboka. Statspensjon vettu : RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Dagens blinkskudd fra Værnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 14. januar 2014 Kult med Antonov fra Værnes! 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.