Gå til innhold

Bilder fra Nye P3Dv2


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Gratulerer,  artig å se at dukker opp bilder fra den "nye FS-verden" ,  men æ sliter med å se hva som er nytt......  ::) . I andre fora klages det på stutters,  nesten som å høre når FSX ble lansert  :-\  Kan ikke tro at betatesterne har unngått å bemerke dette !?!?  Hva er førsteinntrykket her i forumet ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer,  artig å se at dukker opp bilder fra den "nye FS-verden" ,  men æ sliter med å se hva som er nytt......  ::) . I andre fora klages det på stutters,  nesten som å høre når FSX ble lansert  :-\  Kan ikke tro at betatesterne har unngått å bemerke dette !?!?  Hva er førsteinntrykket her i forumet ???

 

Hei Ernie.

Her kommer mine betrakninger etter noen få timers testing.

 

Du spør: Hva som er nytt.

Slenger inn noen tilfeldig valgte shots fra ett par turer her.

 

huIxTfB.jpg

 

Rn2oGrG.jpg

 

x5GwLMe.jpg

 

eVOlhlj.jpg

 

5TrdYJs.jpg

 

SrLja37.jpg

 

lXdEV0s.jpg

 

Lys setting, dis i dalene, volumetric fog er vel den største forskjellen så langt på disse korte små turene jeg til nå har gjort.

Det lover bra, meget bra. Men...

Jeg er langt ifra fornøyd enda, mulig det er jeg som ikke er opplyst nok om div saker og ting.

Antialiasing får jeg rett og slett ikke til slik jeg er vant til, slidere og instillinger går opp og ned uten at det ser ut til å forandre noe.

Nvidia Inspector har heller ikke løst problemet, så her må det nok leses og studeres litt før man drar endelig sluttning.

Som Robert skrev i en annen post så skal vistnok FSUIPC være kompatibel med nye v2.0 og man får instalert den men får ikke åpnet programmet inne i simmen så man får satt sine settings der.

Dette er nok en smal sak som kommer på plass etter det jeg leser.

FTX Global gikk rett inn uten problemer, men det mangler masse veier / jernbaner og div uten Ultimate Terrain Europe som ikke er kompatibel foreløbig.

Start meny hadde jeg gått glipp av og det var bare å huke av så var den på plass heldigvis, litt trist at man kun får muligheten til å forandre fly, airport og vær. Skal man inn og gjøre andre forandringer i feks settings eller Scenery Library så har ikke jeg funnet annen råd enn at man må starte simmen for å entre disse.

Igjen så kan det hende at jeg har gått glipp av noe.

 

Nå høres det kanskje ut som jeg er kollosalt misfornøyd foreløbig, det er jeg ikke, prøver bare å være ærlig på det jeg sliter litt med.

Jeg er helt sikker på at når man kommer inn i hvordan alt fungerer og må gjøres så blir dette glimmers.

 

Ja Stutters spurte du om.

Her hos meg har jeg ikke merket overhodet noen ting til det heldigvis.

Det skal sies at ved mye vær så detter fps noe, men som dere skjønner så er settings bare satt vilkårlig her foreløbig for å sjekke ut.

 

Neida dette blir nok bra serru, men med så mye nytt så er det ikke bare å tro at man installerer og er klar til å fly og være fornøyd.

Spesielt ikke etter man har brukt utallige timer med lesing prøving og feiling i FSX for å få den så bra som mulig.

Det er jo liksom den som uansett blir malen på hva man er vant med.

 

PS. Håper jeg ikke skremte deg med min "surving" Ernst..  ::)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk skal du ha Øyvind !  Neida,  æ vart ikke skremt,  æ har saumfart diverse forum siste døgnet,  og ble såpass inspirert at æ brukte mye av arbeidsdagen til å laste ned P3D2  ::) .

Har rask linje på jobben,  så det gikk greit å hente hjem simmen  (  samtidig som æ har backup på minnepenn  ;) ).  Innstallering gikk smertefritt,  så nå skal jeg bruke noe tid på å finjustere herligheten i forhold til maskinparken min.  P3D2 rusler jevnt og fint i moderat setting,  men jeg ser at noe av det første som skal oppgraderes er grafikk-kortet,  her må det mye større muskler til  :P .  Mens æ venter på den pakken,  skal FTXGlobal 1.1  ned på samme minnepenn  :D  .  Dette blir spennende  !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jepp,  dette blir veldig spennende  :D .  Har tatt de første,  forsiktige stegene inn i den nye FS-verdenen,  men æ har langt å gå før æ kan si farvel til FSX  ;) .  Foreløpig default P3D2 ,  men æ kan med en gang si at dette er noe helt annet enn versjon 1.04 .  Meget imponert over hvordan dårlig sikt er simulert.  Tok av fra flyplass i 5000 fots høyde,  været var tåkete langs bakken,  men klarvær i høyden. Har aldri sett noe bedre i FS.

6RcyEqi.jpg

 

EW56rKV.jpg

 

7EL0Kfr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan slenge med et par raske shots fra min side. Har fløyet i hele kveld og hatt mer glede av denne simulatoren enn noen gang!

Fps låst på 20 og der holder den seg, de fleste sliders på topp, og null stuttering. Er helt utrolig morro å fly nå, og både fartsfølelsen og de nye skyene gjør MYE med realismen!

 

11076569094_c39de86eec.jpg

 

11076568884_6f825e0b8c.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...