Gå til innhold

Bodø Fotoscenery


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jæklig bra Andrew !

 

bo1.jpg

 

bo2.jpg

 

bo3.jpg

 

bo4.jpg

 

bo5.jpg

 

Ingen tvil om at man flyr over Bodø. Selvsagt kan man ikke sammenligne med et flyfoto, men når man er opptatt av å ratte fly i forskjellige situasjoner, er virkelighetsopplevelsen nifst bra. Igjen og igjen tusen takk :)

 

( ..... no må æ bare finne ut av hvordan forandre flyplass-merkingen fra hvit til gul...? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sjåtts, tror jeg må ut og lufte den fugger'n selv :smile:

 

Jeg regner med å laste opp ENBO/ENSH på nytt om ikke lenge. Da kan du legge alle filene i AoN folderne, og deaktivere/slette separat ENBO. Fikk også til å legge til Night for flymuseet, etc.

 

PS:

 

Har du bry til å ta noen shots ved ENSH? Kun om du bruker P3D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Har du bry til å ta noen shots ved ENSH? Kun om du bruker P3D.

 

Nå ser du hvorfor æ foretrekker FSX fremdeles, utseendemessig ligger P3D langt bak FSX ( hos meg i hvertfall ) . Dessverre har æ Starfighter`n installert i P3D, og æ orker ikke FORSØKE å få den aktivert i FSX, til det snakker æ alt for dårlig italiensk :/ . Heldigvis flyr den eksemplarisk, så æ tar meg noen turer i ny og ned, men æ har ikke oppdatert scenery mer enn høyst nødvendig i P3D. Her noen bilder fra en tur i ettermiddag, og i sanntid ble det vinter, .... vet ikke om det viser det du er interessert i ?? - No venter æ spent på P3D-2, og da håper æ å kunne avinstallere FSX for godt, og KUN konsentrere meg om denne ene simmen ;)

 

p1-3.jpg

 

p2-3.jpg

 

p3-3.jpg

 

p4-3.jpg

 

p5-3.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne sett første bilde om sommeren, takk ... :grin:

 

Fin flyvning, og ja, synd det er så mange omstendigheter med installasjon av det dyret :cry:. Jeg roter rundt i området i forbindelse med kommende Bodø/Svolvær oppdatering, og trenger å se hvordan P3D ser ut der om sommeren. Jeg skal legge til ekstra landclass og den må sikkert fjernes i P3D - kanskje. Forøvrig syns jeg det første bildet ditt er trolig bedre enn mitt, da ENSH har ALT for mye skog der i FSX. Og det er trær jeg vil til livs med ny landclass og diverse andre midler ... :whistle:

 

sh1_zpsa5a88970.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Åååå dævvern Andrew, dette var noe heeelt annet enn i min P3D. Her er det jo som IRL ! - Tok meg bryderiet i går kveld, med å installere FTXGlobal i P3D. Det MÅTTE jo gå galt, så resten av kvelden gikk til full avinstallering av P3D og alt som har med denne å gjøre. Tragisk nok forsvant også Starfighter`n, men ellers er det ikke så mye æ savner der i gården. No blir det KUN FSX til P3D2 kommer ut :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har æ Starfighter`n installert i P3D, og æ orker ikke FORSØKE å få den aktivert i FSX, til det snakker æ alt for dårlig italiensk smirk.

 

Hvis det er samme maskin, så skal det holde å kun installere Starfighteren i FSX og den skal fortsatt være registrert.

 

Skulle det mot formoding ikke fungere så var det ikke verre enn å sende ssw filene i fsx mappen til support@simskunkworks.com og si at man trengte ny aktiveringsfil, så fikk jeg en ny aktivering på et par timer no questions asked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hmmmm? Ja, æ har begge på samme maskin, men forskjellige harddisker. Da æ installerte F-104G i P3D funket den kun noen sekunder, og det ble mange dagers venting på ny aktivering. Forsøkte ny installering i FSX, og da krasjet hele simmen!! Avinstallerte F104, og FSX var tilbake igjen. Det har vært mye rare erfaringer fra Skunk-gjengen, men æ har svelget alt så lenge Starfighter`n skinte på himmelen :/ . Skal se om æ klarer å etablere nok tålmodighet til noen nye forsøk på å få den inn i FSX, ellers har æ store forhåpninger til P3D2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå dævvern Andrew, dette var noe heeelt annet enn i min P3D. Her er det jo som IRL !

Det begynner å ligne noe ja ... :grin:

 

Rasket bare sammen et lite 50m fotoscenery, og det ble overraskende bra. Var nødt til å ha det, for jeg orket ikke fly til den gamle "polygonflyplassen"...

 

Så nytt foto (bilder kommer om litt) har Helle fått, og i tillegg:

 

-Retusjert bort biler på vegger, etc.

 

-Lagt til night som manglet for noen av byggene.

 

-Fikset de grønne bjelkene, forandret til mørkegrå.

 

-Forsket til en ny textur for fuelanlegget inkl. night.

 

-Peist inn LandClass "Wooded Tundra" for å redde omgivelsene.

 

Blending foto/LC ble en suksess. Det er meget vanskelig å se overgangene :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er samme maskin, så skal det holde å kun installere Starfighteren i FSX og den skal fortsatt være registrert.

 

Hadde nylig en samtale med Super Mario, han sa at jeg fint kunne ha den installert i begge sim'ene, men at jeg da måtte kjøre SSW reg greia i fra de respektive mappene og sende de til han, så fikk jeg 2 nye nøkkler tilsendt, en til FSX og en til P3D.

 

Apropo Starfighter'n Ernie,det er vel snart på tide med en liten MP tur igjen, begynner å bli lenge siden vestfjord's oksene fløy i flokk? :grin:

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Fantastisk Andrew, her kommer nyhetene raskere enn æ klarer å logge meg inn i forumet, makalaus jobbing :)

 

Apropo Starfighter'n Ernie,det er vel snart på tide med en liten MP tur igjen, begynner å bli lenge siden vestfjord's oksene fløy i flokk? grin

 

Du har så rett så rett Pasi, men æ har flyttet på landet (!?), og her nyter æ stor frihet, mengder med natur, enda mer hav, ...... og ikke et bredbånd i sikte :cry: . Det er så vidt æ får lastet ned ett og annet fly :crazy: Må nok nøye meg med en og annen flytur i ensom majestet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Ah, da har jeg missforstått. Ikke meningen med feil informasjon.

 

Alt i orden, æ tok meg kraftig sammen i går kveld, sendte "nøkkelen" til Super Mario, og fikk imponerende raskt tilbake ny kode, og vips så var Starfighter`n aktivert i FSX :D . Og det beste av alt, FSX ser bedre ut enn noen gang, så det var en ny opplevelse å cruise langs nordlandskysten med "Oksen" i storform :grin:

 

No gler æ meg enda mer til de nyeste oppdateringene fra Andrew & Co :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...