Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. oktober 2013 Premium Medlem Del Skrevet 20. oktober 2013 Jæklig bra Andrew ! Ingen tvil om at man flyr over Bodø. Selvsagt kan man ikke sammenligne med et flyfoto, men når man er opptatt av å ratte fly i forskjellige situasjoner, er virkelighetsopplevelsen nifst bra. Igjen og igjen tusen takk ( ..... no må æ bare finne ut av hvordan forandre flyplass-merkingen fra hvit til gul...? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Flott! Vedr. rullebanemerking hvit/ gul: Har ikke dette foran meg, men, skal etter hva jeg husker, følge med et lite program for dette i den nye AoN pakken? Skal vel også stå omtalt i readme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. oktober 2013 Akkuratja, DER var den, tusen takk :blush: Hadde helt glemt denne detaljen ( ...tror æ må gi rundelig i dagens innsamlingsaksjon :whistle: ) . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Takk for sjåtts, tror jeg må ut og lufte den fugger'n selv :smile: Jeg regner med å laste opp ENBO/ENSH på nytt om ikke lenge. Da kan du legge alle filene i AoN folderne, og deaktivere/slette separat ENBO. Fikk også til å legge til Night for flymuseet, etc. PS: Har du bry til å ta noen shots ved ENSH? Kun om du bruker P3D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. oktober 2013 Har du bry til å ta noen shots ved ENSH? Kun om du bruker P3D. Nå ser du hvorfor æ foretrekker FSX fremdeles, utseendemessig ligger P3D langt bak FSX ( hos meg i hvertfall ) . Dessverre har æ Starfighter`n installert i P3D, og æ orker ikke FORSØKE å få den aktivert i FSX, til det snakker æ alt for dårlig italiensk . Heldigvis flyr den eksemplarisk, så æ tar meg noen turer i ny og ned, men æ har ikke oppdatert scenery mer enn høyst nødvendig i P3D. Her noen bilder fra en tur i ettermiddag, og i sanntid ble det vinter, .... vet ikke om det viser det du er interessert i ?? - No venter æ spent på P3D-2, og da håper æ å kunne avinstallere FSX for godt, og KUN konsentrere meg om denne ene simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg skulle gjerne sett første bilde om sommeren, takk ... :grin: Fin flyvning, og ja, synd det er så mange omstendigheter med installasjon av det dyret :cry:. Jeg roter rundt i området i forbindelse med kommende Bodø/Svolvær oppdatering, og trenger å se hvordan P3D ser ut der om sommeren. Jeg skal legge til ekstra landclass og den må sikkert fjernes i P3D - kanskje. Forøvrig syns jeg det første bildet ditt er trolig bedre enn mitt, da ENSH har ALT for mye skog der i FSX. Og det er trær jeg vil til livs med ny landclass og diverse andre midler ... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. oktober 2013 Åååå dævvern Andrew, dette var noe heeelt annet enn i min P3D. Her er det jo som IRL ! - Tok meg bryderiet i går kveld, med å installere FTXGlobal i P3D. Det MÅTTE jo gå galt, så resten av kvelden gikk til full avinstallering av P3D og alt som har med denne å gjøre. Tragisk nok forsvant også Starfighter`n, men ellers er det ikke så mye æ savner der i gården. No blir det KUN FSX til P3D2 kommer ut :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Dessverre har æ Starfighter`n installert i P3D, og æ orker ikke FORSØKE å få den aktivert i FSX, til det snakker æ alt for dårlig italiensk smirk. Hvis det er samme maskin, så skal det holde å kun installere Starfighteren i FSX og den skal fortsatt være registrert. Skulle det mot formoding ikke fungere så var det ikke verre enn å sende ssw filene i fsx mappen til support@simskunkworks.com og si at man trengte ny aktiveringsfil, så fikk jeg en ny aktivering på et par timer no questions asked. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. oktober 2013 Hmmmm? Ja, æ har begge på samme maskin, men forskjellige harddisker. Da æ installerte F-104G i P3D funket den kun noen sekunder, og det ble mange dagers venting på ny aktivering. Forsøkte ny installering i FSX, og da krasjet hele simmen!! Avinstallerte F104, og FSX var tilbake igjen. Det har vært mye rare erfaringer fra Skunk-gjengen, men æ har svelget alt så lenge Starfighter`n skinte på himmelen . Skal se om æ klarer å etablere nok tålmodighet til noen nye forsøk på å få den inn i FSX, ellers har æ store forhåpninger til P3D2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Åååå dævvern Andrew, dette var noe heeelt annet enn i min P3D. Her er det jo som IRL ! Det begynner å ligne noe ja ... :grin: Rasket bare sammen et lite 50m fotoscenery, og det ble overraskende bra. Var nødt til å ha det, for jeg orket ikke fly til den gamle "polygonflyplassen"... Så nytt foto (bilder kommer om litt) har Helle fått, og i tillegg: -Retusjert bort biler på vegger, etc. -Lagt til night som manglet for noen av byggene. -Fikset de grønne bjelkene, forandret til mørkegrå. -Forsket til en ny textur for fuelanlegget inkl. night. -Peist inn LandClass "Wooded Tundra" for å redde omgivelsene. Blending foto/LC ble en suksess. Det er meget vanskelig å se overgangene :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Her en serie shots fra reviderte Svolvær ENSH: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hvis det er samme maskin, så skal det holde å kun installere Starfighteren i FSX og den skal fortsatt være registrert. Hadde nylig en samtale med Super Mario, han sa at jeg fint kunne ha den installert i begge sim'ene, men at jeg da måtte kjøre SSW reg greia i fra de respektive mappene og sende de til han, så fikk jeg 2 nye nøkkler tilsendt, en til FSX og en til P3D. Apropo Starfighter'n Ernie,det er vel snart på tide med en liten MP tur igjen, begynner å bli lenge siden vestfjord's oksene fløy i flokk? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Javlig bra Andrew, ser fram til denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Takker :smile: Det ble langt bedre enn forventet når hjula begynte å snurre verre enn en proppell :grin:. Regner med å laste opp AoN 3.51 om ikke lenge, fordi Bodø/Svolvær nå er en del av pakken. Samtidig utgår ENSR, ENBV, ENVD, ENSS, ENHF, ENHV ... :whistle: ... :wink: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. oktober 2013 Fantastisk Andrew, her kommer nyhetene raskere enn æ klarer å logge meg inn i forumet, makalaus jobbing Apropo Starfighter'n Ernie,det er vel snart på tide med en liten MP tur igjen, begynner å bli lenge siden vestfjord's oksene fløy i flokk? grin Du har så rett så rett Pasi, men æ har flyttet på landet (!?), og her nyter æ stor frihet, mengder med natur, enda mer hav, ...... og ikke et bredbånd i sikte :cry: . Det er så vidt æ får lastet ned ett og annet fly :crazy: Må nok nøye meg med en og annen flytur i ensom majestet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hadde nylig en samtale med Super Mario, han sa at jeg fint kunne ha den installert i begge sim'ene, men at jeg da måtte kjøre SSW reg greia i fra de respektive mappene og sende de til han, så fikk jeg 2 nye nøkkler tilsendt, en til FSX og en til P3D. Ah, da har jeg missforstått. Ikke meningen med feil informasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. oktober 2013 Ah, da har jeg missforstått. Ikke meningen med feil informasjon. Alt i orden, æ tok meg kraftig sammen i går kveld, sendte "nøkkelen" til Super Mario, og fikk imponerende raskt tilbake ny kode, og vips så var Starfighter`n aktivert i FSX . Og det beste av alt, FSX ser bedre ut enn noen gang, så det var en ny opplevelse å cruise langs nordlandskysten med "Oksen" i storform :grin: No gler æ meg enda mer til de nyeste oppdateringene fra Andrew & Co Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans-Olav Malkenes Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Nermer seg "Tiedeman & Gude" nivå dette her :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dette så fantastisk ut Andrew, gleder meg til å prøve det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Legger på de siste penselstrøkene i dag, har litt landclass igjen i Svolvær :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. oktober 2013 Utrolig bra, med de siste oppgraderingene er Norge blitt like bra ( om ikke enda bedre ) som "Tongass Fjords". Blir dette lastet opp til "Flightsim.com" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Nei, der vil jeg helst oppdatere max to ganger i året. Så de må leve med at vi her hjemme ligger litt foran til tider. Jeg laster ny AoN og nye photos opp til SkyDrive, og gir beskjed om det her, til Flightsim.com, og til Avsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Brun Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dette var gledelig! Hurra for Andrew og alle dere andre som gjør dette til en bedre og bedre hobby:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.