Daniel Nilsen Skogvik Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Cessna 182 LN-ULF fra gardermoen flyklubb ble lånt et par dager for en tur til wangerooge i tyskland. Detaljert beskrivelse av turen står på youtube. Enjoy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 De som har Aerosoft's Inselflieger-scenery kjenner nok igjen Wangerooge. Tusen takk for en alle tiders tur Daniel!! Tor-Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 :grin:Det så ut som en kjempeflott tur, og takk for at dere la ut film om den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fantastiske bilder fra en flott tur. HD rett på skjermen her, veldig bra med klar, uforvrengt ATC-lyd, bra filming. Og ikke minst: Takk og lov at dere ikke har teppelagt filmen med "musikk så' ungdommen lika"! Flere slike! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tusen takk for en flott flytur. Dere fikk det til å krible. Hadde jeg vært noen år yngre så..... RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Herlig! God motivator når man sitter med teorien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Og veldig stor fristelse for oss som drømmer om PPL Tusen takk for titten :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Er da aldri for sent Jeg vil ihvertfall gjenta en slik tur igjen snart!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så hjertens enig i dette med musikken. Kunne kanskje ha vært litt Glenn Miller (innimellom når "nettene blir lange"), men det er vel litt for gammelt på 'sites' som denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Må få stjele kommentarene deres fra innflygingen til Helgoland på vei sørover: "Det er stilig. Det er helt sykt!" Snadder film gutter. Hyll Hyll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Ekeblad Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vakkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ove Undheim Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Veldig flott film :-) Hva filmet dere med, og hvilke utstyr brukte dere for å få ATC direkte på filmen ? (rekner med det er en slags kabel / adapter ?) Mvh Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Nilsen Skogvik Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 takk! Filmet med Canon XA10. Lyden tok vi fra baksetet med en jack til XLR kabel. Kameraet har en attenuator som gjør at man slipper den forvrengte atc lyden som er på f.eks denne filmen: (samme kamera, bare visste ikke om funksjonen ) Hvis kameraet ikke har funksjonen så finns det kabel å få kjøpt som har innebygd attenuator i seg. Husker ikke hva den heter for øyeblikket :\\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Veldig stilig det her. Håper å gjøre dette selv en gang Får jeg lov å spørre hvor meget det koster å leie et fly til en slik tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Nilsen Skogvik Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 23 kr minuttet og vi endte på 8t blokktid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Rett og slett Konge. Hva slags app var det dere brukte på iPad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Var nok mye som måtte klippes vekk da jeg ikke klarte å holde kjeft når Daniel filmet. Appen aner jeg ikke. Ikke jeg som har tatt meg råd til så fancy gadget :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Flott film, så ut som en herlig tur! Appen er Air Nav standard eller pro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Nilsen Skogvik Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Air navigation pro heter appen ja. Helt ok app. Verken mer eller mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.