Gå til innhold

MP-tur 11.09 screenshots


Anbefalte innlegg

Tror nok shade var innvolvert i de fleste bildene her ja. Etter min mening en " must have" software til FSX. Utvikleren har sagt at han kommer med flere presets og også en "burn-in" funksjon i neste versjon. På bloggen hans kan du laste ned denne "burn-in" fixen.

 

Det er ikke ofte jeg sier dette men denne softwaren faller i kategorien: løp og kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder Fred!..kjenner jeg er helt syk av og kaste meg med igjen. Nå har jeg vært "maskin-løs" i snart 5 mnd...og det tærer hard på tålmodigheten kjenner jeg..Er jo så mye som må skaffes..NGX, og alt fra Orbx, og andre småsaker..mye jobb og gjøre når jeg får kommet meg igang.

Men fantastisk å se at engasjementet rund MP fremdeles brenner, og ettersom Orbx fortsetter og lage fantastiske ting...så smiler jeg hele veien til November. Da er jeg vel tilbake tenker jeg. (Må bare pusse opp litt først) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...