Christer Havnø Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei. Nå vet vi alle at der er både flysimulatorer, togsimulatorer og mye mer ute på markedet. Jeg lurer på om dere vet av en uttryknings simulator, f.eks. brann bil eller ambulanse ol. Var for 11 år siden borti et spill, politi, der man startet dagen på stasjonen, og måtte i breif og hente sammband ol. Var jo ikke akkurat en grafikk man ble glad over, men selve handlinga var meget god. Vet noen av dette spillet? Husker ikke hva det heter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Iversen Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Police Quest ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim P. Arnestad Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Finnes det ikke et ambulanse spill? Husker ikke hva det heter, men jeg er rimlig sikker på å ha hørt noe omtale av det for en stund siden..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Husker ett som het Emergency. Veldig morro faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Emergency er et artig spill ja, der man skal lede et redningskorps gjennom forskjellige oppdrag. Nå finnes også emergency 2, som jeg ikke har fått prøvd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har Emergency 2...ganske skåy ja..enda jeg sitter fast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Har noen en link e.l.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Du kan jo være politi, brannbil, anbulanse, (og pizzabud i Vice) i GTA3 da Skjønner ikke at så nyttige ting skal bli nesten totalforbudt og boikottet... Må vel være ganske positivt for en 10-åring å få prøve selv hvordan onkel politi ute i byen egentlig jobber? Eller? Husker på gode gamle C64 ett ganske kult spill hvor poenget var å følge trafikkreglene - en slags "trafikksimulator"? Åhh, mimrekveld i kveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Karl R Pettersen: [QB] Husker på gode gamle C64 ett ganske kult spill hvor poenget var å følge trafikkreglene - en slags "trafikksimulator"? [QB] Hørtes jo intressant og utfordrende ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.