Gå til innhold

VATSCA Get-together - Staffing 31. Mars


Daniel Klepp

Anbefalte innlegg

Har staffet opp oslo litt ikveld, men all trafikken dro til sverige og det er nok takket være vroute og litt bedre staffing.

 

Så da planlegger vi å staffe opp neste torsdag også, 31. Mars, med annonse på vroute!

 

Disse er booket foreløpig:

ENOS_CTR - Daniel Klepp

ENGM_APP - Anders Moen

ENGM_D_APP - Alexander Lund

 

ENTO_APP (FARRIS) - Lars Petter Hassel

 

Vi trenger så mye som mulig ATC, spesielt TWR og ned på Gardermoen! løp og book! og legg gjerne igjen en beskjed her om hva du booker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vroute annonse skal være på vei opp! Håper de ikke somler med å godkjenne den :)

 

Staffingen i norge ser slik ut:

ENOS_CTR: Daniel Klepp

 

ENGM_TWR: Eivind Wedø

ENGM_GND: Njål Johannesen

ENGM_DEL: Erik Karslen

ENGM_APP: Anders Moen

 

ENTO_APP: Lars Petter Hassel

 

ENVA_APP: Snorre Bigseth

 

ENBO_TWR: Eirik Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svar på:

Poster: Eirik Mikal Aronsen

Emne: Re: VATSCA Get-together - Staffing 31. Mars

 

Må si jeg syns det er synd at alle skal "safe" og fly ENGM-ENVA hele tiden! Er dere redd for oss her nord eller? :P Gir jo akkurat ikke et sug etter å gjenta bookingen til neste gang.

 

Skjerpings, folkens! wink

 

Sånn hart det alltid vært og vil alltid være, pilotene flyr like hyppig ENGM-ENVA (retur) med ENOR_CTR pålogget som ingen atc! samme gjelder om det sitter en kar å dekker i Bergen så tror jeg ikke folk flytter seg fra ENVA/ENGM ruten av den grunn heller. Desverre. Men i ditt tilfelle er det synd det ikke er noen overliggende ctr og at det staffes mer i sør enn nord for din del!

 

Hadde vært morsomt med full staffing i Nord-Norge igjen en gang! Utelukk ENGM, ENVA, ENBR og hverdagsplassene men kjør artic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det burde gjøres noe med annonseringen.

 

Når jeg ser på siden til VATSIM Scandinavia har de et pinned topic "VATSCA Get Together 31 March" med undertittel: Staffing List Sweden, og logoen viser "Stockholm Online Night Every Thursday 18-20Z".

 

Er det noen i Norge som tar utfordringen og jobber for et felles skandinavisk event hver torsdag med ny logo og fast annonsering på vroute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et felles banner skal visstnok være uaktuelt så det gjelder bare å få laget et flott norsk logo og annonsering! :) Men det ligger restriksjoner på tilgang til logoen så de rette personer må stå for det om vatsca skal promoteres! Synd ikke alle controllere har lov å bruke logoen men da må event team eller andre med logo ta jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig bra atc i Norge i kveld, både kvaliteten, men også mengden. Denne gang var det annonsert på vroute, så det var ikke tvil for meg om å ta turen fra ESSA.

Skuffende lite trafikk for ATC'ene, men jeg tror det er lurt å staffe slik som i dag mange torsdager framover, så kommer det trafikk sydfra og alle steder fra.

Jeg har jo selv sittet masse ATC før i tiden, og da hadde jeg den innstillingen at om det ikke kom så mange fly, kunne jeg jo se på TV mens jeg ventet;)

Så hvis det annonseres på vroute (jeg tenker egentlig ikke primært på bannere) jevnlig, så vil trafikken komme etterhvert.

Veldig stas med ENOS, app, director, twr og gnd i kveld.

 

Hilsen SAS1483

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...