Gå til innhold

Oslo Gardermoen Real Time 2011


Werner Rafteseth

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

når du snakker med ground på arrival innalands så er det bare så foreks: Req. International gate due to connecting flight"

Om du legger det i remarks feltet i flightplan hvor connecting skal så er det jo sjans for atc å få det med seg på den måten før du kommer ned også.

 

Eller så er det ikke uvanlig real at man busser passasjerer til flyet om flyet står et annet sted på osl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre: Din booking er nå slettet.

 

Hvorfor har dere problemer?

Glemt passord eller er det noe feil hos oss som gjør at passordet dere har valgt ikke virker?

 

Jo mere informasjon vi får når dere har problemer, jo større sjangs har vi for å få rettet slike feil effektivt. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare beklage at maskina mi fikk CTD under flight KLM1148 slik at denne ikke ble fullført. Kom meg til hp ved 01L, og så gikk alt i dass :-(

 

Lurer på om dette kan skyldes AES? Det er nemlig det eneste jeg har installert og som er forandret siden sist jeg fløy på VatSIM.

 

Fikk CTD to ganger før idag også - en gang før jeg koblet opp SB4 mens jeg testet AES, og andre gang rett etter connect av SB4. Siste gangen holdt det altså helt i rullebanen....

 

Skal prøve å deaktivere AES og krysser fingrene for at min booking fra EHAM til ENGM kan gjennomføres uten CTD....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...