Gå til innhold

Oslo Gardermoen Real Time 2011


Werner Rafteseth

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skikkelig fortvila her nå..... Isted måtte jeg kansellere KLM1148 fordi FSX krasjet på holdingpoint ved rullebanen, har forsøkt å få FSX igang igjen siden da, men uten og hell og nå krasjer den hele tiden isteden - kommer ikke inn hverken offline eller online. FSX laster scenery, kommer til 99%, og akkurat når bildet skal skifte til cockpit, så får jeg CTD isteden. KLM1151 utgår derfor fra min side.....

 

Har forsøkt med default scenery og default aircraft.... uten hell, andre addons og addon-scenery's - uten hell....

 

Og jeg som har gledet meg i mange dager til denne eventen..... aaargh!

 

Jaja, er vel ikke så mye annet å gjøre enn å bite i det sure eplet å reinstallere hele sim'en - har forsøkt med restore av eldre fsx.cfg og dll.xml'er også, men nada respons.

 

Sorry alle sammen - jeg får heller forsøke å reinstallere dritten og krysse fingrene for at jeg er klar neste gang det er event.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, Kjell-Erik :( Har fått en hel haug med Fatal errors idet når eg har brukt Yndlingsflyet LVLD 767 :( Så det nærmer seg en reinstall hos meg og av alt OS og Flightsim grunnet Oppgradering :) Håper at simmen holder sånn noenlunde til i midten av mai (Konfirmasjon) sånn at eg ikke må reintallere alt 2 ganger... Simmen holdt så vidt mellom ENGM og ENBR i dag :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...