Gå til innhold

Aerosoft F-16


Anbefalte innlegg

Erik...er vel ikke så mye som må kunnes med den der. er bare å peke nesa dit du vil så gjør maskinen resten.
I FS så er det ikke så mye annet å tenke på nei...

 

Får håpe at Eagle Dynamics begynner på en F-16 etter at de er ferdige med DCS: Warthog. Å bare fly rundt i FS uten noe særlig systemsimulering blir fort kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man flyr rundt uten mål og mening, er det bare å peke nesa dit man vil.

Hvis man derimot prøver å fly denne maskina slik at man følger real lover og regler samt navigerer etter boka, følge checklist og rutiner, ja da får maskina en ny side.

For meg er det slik jeg best utnytter den, legger opp ei rute å følge, passer på å følge normale regler på hastighet og høyde over tettbygde strøk. Følge Sid/Star og kartverk ellers.

Prøve så godt man kan å tenke seg hvordan en real F-16 pilot skal manøvrere feks innflyging til en flyplass og utføre dette etter beste evne.

 

Prøv gjerne dette så håper jeg dere får samme opplevelse som meg..

God tur. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Tøffe bilder Mats! Formasjonsflyvning med F-16 er kjempegøy, og i MP kan det være en utfordring med mange i lufta.

 

Og Øyvind har gode poeng i det han skriver, med riktig motorsetting og realistisk navigering, så har man mer enn nok å følge med på under flyvning. Og angående lyd, så er denne modellen proppfull av god lydkvalitet, og etter litt trening kan man faktisk HØRE når motoren stabiliserer seg på 80 %, som er normal cruise-hastighet ;) .

 

PS. En artig variant i MP er å fly ut til forskjellige startpunkt, og så skal alle krysse samme sted til samme tid, men i litt forskjellige høyder!! En fin øvelse i taktisk bruk av F-16 ( bruk av våpen finner du i andre sims.....).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...