Mats Ruste Holen Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei! Her kommer noen bilder av formasjons flyving med Aerosoft F-16! :grin: Dette er helt klart mitt favoritt fly! :grin: Håper dere liker bildene! Hilsen Mats! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Fine bilder, må vel lære meg å fly f-16 jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Erik...er vel ikke så mye som må kunnes med den der. er bare å peke nesa dit du vil så gjør maskinen resten. så morro ut dette her da. skulle likt å blitt med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Flyet er fint å fly, men jeg har noen problemer med lyden. Etter en stund når jeg flyr F-16 går lyden fra motorlyd til konstant piping og jeg må slå re-starte PCen for å fjerne lyd problemet. Noen som vet hva det kan være? Mats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Erik...er vel ikke så mye som må kunnes med den der. er bare å peke nesa dit du vil så gjør maskinen resten.I FS så er det ikke så mye annet å tenke på nei... Får håpe at Eagle Dynamics begynner på en F-16 etter at de er ferdige med DCS: Warthog. Å bare fly rundt i FS uten noe særlig systemsimulering blir fort kjedelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvis man flyr rundt uten mål og mening, er det bare å peke nesa dit man vil. Hvis man derimot prøver å fly denne maskina slik at man følger real lover og regler samt navigerer etter boka, følge checklist og rutiner, ja da får maskina en ny side. For meg er det slik jeg best utnytter den, legger opp ei rute å følge, passer på å følge normale regler på hastighet og høyde over tettbygde strøk. Følge Sid/Star og kartverk ellers. Prøve så godt man kan å tenke seg hvordan en real F-16 pilot skal manøvrere feks innflyging til en flyplass og utføre dette etter beste evne. Prøv gjerne dette så håper jeg dere får samme opplevelse som meg.. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 19. januar 2011 Tøffe bilder Mats! Formasjonsflyvning med F-16 er kjempegøy, og i MP kan det være en utfordring med mange i lufta. Og Øyvind har gode poeng i det han skriver, med riktig motorsetting og realistisk navigering, så har man mer enn nok å følge med på under flyvning. Og angående lyd, så er denne modellen proppfull av god lydkvalitet, og etter litt trening kan man faktisk HØRE når motoren stabiliserer seg på 80 %, som er normal cruise-hastighet . PS. En artig variant i MP er å fly ut til forskjellige startpunkt, og så skal alle krysse samme sted til samme tid, men i litt forskjellige høyder!! En fin øvelse i taktisk bruk av F-16 ( bruk av våpen finner du i andre sims.....). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fine bilder av 658, og ekstra morsomt er det kanskje at jeg har vært Crew Chief assistent på denne maskinen i en god del dager nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg lurer på om noen har et svar på spørsmålet mitt over! Etter en stund når jeg flyr F-16 går lyden fra motorlyd til konstant piping og jeg må slå re-starte PCen for å fjerne lyd problemet. Noen som vet hva det kan være? Håper noen kan hjelpe meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Prøv med et gaming lydkort, ikke bruk lydkortet som sitter på hovedkortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Noen lydkort du kan anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Dette holder i massevis: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326406 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.