Baard C Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg er i Bangkok og skal en tur over til Los Angeles med Thai Airways i morgen. Det blir A340-500 som flyr denne ruten som visstnok har skryt på seg for å være den lengste kommersielle flighten i dag. Ikke vet jeg men vi kommer til å være i lufta i ca 17-18 timer så kan ikke si at Economy class frister men hadde ikke nok miles til upgrade :cry: Thai Airways er en av de få flyselskapene i verden som har langdistanse med denne flytypen. Vel jeg gleder meg ihvertfall til innflygingen til LA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Etter 17 timer så er det jaggu mange flyplasser jeg hadde gledet meg til innflyging på :grin: God Tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du har ingen grunn til og grue deg ti Economy på Thai sin A340-500. Finnes knapt et annet fly i verden med bedre plass i Economy en Thai har i sine A340-500. Royal Silk Class: 60.0" 21.5" 60 Lie-flat seats with 170 degrees of recline Economy Class: 36.0" 17.4" 113 seats Premium Economy Class: 42.0" 19.0" 42 seats with 122 degrees of recline and legrests Kilde: http://www.seatguru.com/airlines/Thai_Airways/Thai_Airways_Airbus_A340-500.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Høres ikke ut som noen fornøyelse, men du overlever sikkert den lange turen :grin: Skal selv ut med Qatar i sommer, nesten 10 timer. Noen som vet hvordan setene hos de er på Economy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Se om du får ett godkjøp på oppgradering ved insjekinga da vel? Møt opp i god tid og se etter crewet slik att du kan snakke direkte til dem. Ofte er det ledig seter oppover som du kan få til en rimelig penge. Jeg vet att såesielt Thai crew får ekstra kred om de selger mer seter oppover i klassene. Er vel verdt fire fem lapper etter mitt skjønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ha en fin flytur hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Noen som vet hvordan setene hos de er på Economy? http://www.seatguru.com/airlines/Qatar_Airways/information.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 BKK-LAX imorgon, 14h 50min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvor mange serveringer gjør Thai på denne flighten? Er det 2 her også, eller er det kanskje 3.. ? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 2 dinner 1 breakfast Finns till och med några youtube klipp på det här Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 12. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 12. januar 2011 Tror nok du må se deg slått av denne: Route: From (SIN) Singapore, SG to (EWR) Newark, NJ, US Duration: 18h 40m Equipment: Airbus Industrie A340-500 (Scheduled) On-time Rating: 4.6 of 5 What is this? Codeshares: This flight is marketed as a codeshare flight by the following carrier(s): (US) US Airways 5420 Flys med bare buiness-class, se her 18-19 timer er leeenge å sitte i et aluminiunsrør, men dette røret er nok ikke det verste røret å befinne deg inni :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skal selv ut med Qatar i sommer, nesten 10 timer. Noen som vet hvordan setene hos de er på Economy? Jæ**ig gode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Thai ligger vel i øverste skala når det gjelder pitch på setene så jeg. Men jaggu var det en laaaang flytur alikavæl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Takk for nyttig info. Jeg er på flyplassen nå, og scheduled departure er 19:30 lokal tid her. Når jeg lander i LA vil det fortsatt være 19:30 Torsdag kveld da jeg faktisk beveger meg 15 timer tilbake i tid ! Så får vi se om vi kommer frem før eller etter 15 timer hvis luftstrømmene er snille mot oss. Min første tur med denne flytypen så gleder meg selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vel jeg gleder meg ihvertfall til innflygingen til LA Det gjorde jeg også,da jeg kom fra Philly....Men uflaksen min slo til igjen.Overskyet den kvelden da jeg landa.... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg er nå i LA og det var en flott tur, gikk mye raskere enn jeg fryktet , vi hadde bra med medvind hele veien og landet etter 14 t 20 min. Economy class var overraskende behagelig, fikk strukket ut de lange beina mine. Største utvalget jeg har sett av filmer og tvserier så var ikke noe problem å få tiden til å gå. Selve innflygingen til LA var en opplevelse tidlig kveld og skyfri himmel , flyet gikk lenge lavt over byen som lyste opp skikkelig, så tok den en kraftig right turn før den la seg på final approach. Og en perfekt smooth landing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Här är HS-TLD som du flög med! Fint flygplan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.