Gå til innhold

Sim og real.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Kjente igjen denne hai-varianten :grin: . Bodø AB hadde skvadronsutveksling med russiske Flankers for noen år siden. Artig at et av flyene fra den gang er med i pakken fra ALS-SIM Flanker-B .

Modellen er noe lysere i malingen, men den kan selvsagt være malt om siden besøket.

 

suk2.jpg

 

suk1.jpg

 

suk3.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var interessante bilder :smile:

 

Den masta i bakgrunnen, er nok et tre. Gimme a shot, og jeg kan legge den til...

 

Ellers moro å se hvor nøyaktig Norway Quality Mesh er, med sine 25m data. Og her har jeg en halv kilo med Flanker (skala 1:72) stående på bordet. Den har min favoritt camo, i to flotte blåfarger/grå base, no. 31.

 

Da har du overbevist meg om at jeg må ha FS-Flanker, Ernst! Men det får vente til etter nyttår; propelldrift i vann kaller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Takker for hyggelige tilbakemeldinger :) .

 

Sykt bra hvordan FS9(X) har utviklet seg med god hjelp av vårres fantasiske scenerymakkere....

 

Javisst, Norge er blitt veldig bra, og for Bodø sin del har Terje og Andrew utrettet mirakler. Den nyeste versjonen av Bodø har også fått med seg den militære siden, med et 50-talls sheltere og forbedret mesh. Interessante ting på gang :whistle: .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...