Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 10. desember 2010 Kjente igjen denne hai-varianten :grin: . Bodø AB hadde skvadronsutveksling med russiske Flankers for noen år siden. Artig at et av flyene fra den gang er med i pakken fra ALS-SIM Flanker-B . Modellen er noe lysere i malingen, men den kan selvsagt være malt om siden besøket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hærlig Ser ut som om dere liker den maskina der ganske godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 heh...ikke store forskjellen Men jeg er like imponert over fjellet bak flyplassen....den er også rimelig lik!....antenna er bare satt litt for langt til venstre :) Ellers er det jo flotte fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ja det var interessante bilder :smile: Den masta i bakgrunnen, er nok et tre. Gimme a shot, og jeg kan legge den til... Ellers moro å se hvor nøyaktig Norway Quality Mesh er, med sine 25m data. Og her har jeg en halv kilo med Flanker (skala 1:72) stående på bordet. Den har min favoritt camo, i to flotte blåfarger/grå base, no. 31. Da har du overbevist meg om at jeg må ha FS-Flanker, Ernst! Men det får vente til etter nyttår; propelldrift i vann kaller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det var morsom sammenlikning og fine bilder ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Imponerende Ernst! Sykt bra hvordan FS9(X) har utviklet seg med god hjelp av vårres fantasiske scenerymakkere.... Syns jeg så deg i byen i dag,med oluf-lue og skjerf med ei rød stjerne på :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ingen problem med å se den likheten!.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. desember 2010 Takker for hyggelige tilbakemeldinger . Sykt bra hvordan FS9(X) har utviklet seg med god hjelp av vårres fantasiske scenerymakkere.... Javisst, Norge er blitt veldig bra, og for Bodø sin del har Terje og Andrew utrettet mirakler. Den nyeste versjonen av Bodø har også fått med seg den militære siden, med et 50-talls sheltere og forbedret mesh. Interessante ting på gang :whistle: ....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Sykt å se hvor likt fs er i forhold til virkeligheten! Når små detaljer i virkeligheten, er å se i fs blir man imponert! fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.