Gå til innhold

FTX Northern Rocky Mountains er ute.


Anbefalte innlegg

I dag slapp FTX sitt nyeste og råeste scenery for FSX for oss som har betalt på forhånd.

Har tatt meg en tur i dette enorme landskapet som omtrent er på størrelse med Frankrike :o

 

Coulee Dam

82305835.jpg

 

Steamboat Rock

99818752.jpg

 

Berkeley Pit copper mine. Førstemann til å lande en skywagon med ski der nede :grin:

45854125.jpg

 

Var det noen som sa fjell og atter fjell?

87744894.jpg

 

Dette området krever som sagt masse utforskning. Kanskje vi klarer å legge opp en tur til søndagen? Her er det såpass tett med enkelte striper at C185 vil være ypperlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen bilder jeg også fra "jomfruturen" ;)

 

Over Electric City

1ElectricCity.jpg

 

Damanlegget Coulee Dam

2DamanleggGrandCoulee.jpg

 

Elmer City

3ElmerCity.jpg

 

Over Brewster

4OverBrewster.jpg

 

Over Pateros

6OverPateros.jpg

 

Mot Chelan

5MotChelan.jpg

 

Over Chelan S10

7OverChelan.jpg

 

Over Manson

8OverManson.jpg

 

Mot Stehekin

9MotStehekin.jpg

 

Over Stehekin

10OverStehekin.jpg

 

Inn i PNW-land

11InniPNWland.jpg

 

On base Darrington

12LandingDarrington.jpg

 

På finale

13PFinaleDarrington.jpg

 

Touchdown

14Touchdown.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her har FPS Tom våknet og.

Trodde du ikke likte å se screenshot fra vår side.

Om du skal være nedlatende mot andre som legger ut mindre bilder enn andre, og kanskje ikke har samme hardwaren, kan du bare holde kjeft.

Hvis du skal ha noe å si, legg ut bilder du og da fra samme scenery, for vi vet jo alle hvor opphengt du er i eyecandy og fps.

 

Se heller på forskjellen på mine bilder og Fred sine som en teaser og en trailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser godt att desktop VFR har krabba seg ett par hakk oppover den siste tida. Er det ny teknologi som FTX bruker eller er de like resurs krevende som tidligere? Må innrømme det kleier litt i FSX plata som ligger i hylla mi når jeg ser disse bildene.

 

Er jo nesten så jeg fryser på beina av vinter texturene :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder og flott presentasjon av et fantastisk scenery som dekker et enormt område :)

 

Gleder meg enormt til å ta fatt på dette når jeg får på plass utstyret igjen.

 

Liker godt at de har modellert slike ting som demninger og gruver. Gjør det hele langt mer realistisk og ikke minst gode landemerker for VFR-flyving :)

 

Her blir det nok mange timer med utforsking på kryss og tvers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jan Arild.

Iogmed at du sitter der på søndagen uten maskina di, så poster jeg her noen flere bilder så du har noe å kikke på.

 

Jeg har sliti litt med denne 310`ern, men i dag viste den seg fra sin beste side og jeg fikk en kjempefin tur uten hakk og hikk.

 

Starta på CYRV Revelstoke med kurs mot CYJA Jasper.

Tok selvfølgelig litt tid før jeg kom på at jeg skulle knipse bilder men da jeg kom meg opp i cruise på 13000ft fant jeg igjen kameraet.

 

2010-12-5_14-25-35-673.jpg

 

2010-12-5_14-28-34-39.jpg

 

2010-12-5_14-28-45-225.jpg

 

2010-12-5_14-29-13-597.jpg

 

2010-12-5_14-36-36-3.jpg

 

2010-12-5_14-42-13-654.jpg

 

2010-12-5_14-45-2-891.jpg

 

På denne turen valgte jeg å gå litt opp i høyden, noe som var uvant gitt. Har stort sett ligget lavt den siste tiden, men jeg fikk da ikke høyde angst heldigvis og det var også moro og se terrenget fra litt altitude også..

Som sagt dette var en kjempefin tur, og jeg gleder meg stort til kvelden.

Da håper jeg dere likte disse bildene, og stiller opp på søndagstur i samme området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...