Einar Kristiansen Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Hvor lavt tør de egentlig å fly? Se video Siter
Morten Ruud Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Noen kommer til å miste hodet snart! :eek: Siter
Aslak Iversen Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 [video:youtube] Jeg "liker" spesiellt den TAP'en som er himla nær til å slå hjul bortover bakken. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Rått! Men de har jo fortsatt et lite stykke igjen da . Forresten, si meg, var det ikke en svensk pilot som fløy en 757 meget lavt og mistet jobben eller noe sånn? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 :grin: Kort versjon [video:youtube] The full story [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6wHyTyh5EWs Siter
Stein-Ove Rud Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 Ikke dum denne heller: 757 low pass and climb.... Ganske heftig climb... Stein-Ove Siter
Timmy Brandt Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 And the winner is.................. Airbus Industries! [video:youtube] Siter
Kenneth Rønning Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 Du vet vel at det faktisk satt folk på det flyet? Og at det var mange som døde som følge av den ulykken? Siter
Lars B. Frostad Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Vinneren er Airbus? Hva mener du Timmy? Var jo "pilot error" som var den endelige årsaken til ulykken, var det fabrikanten sin feil? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Sitat Forresten, si meg, var det ikke en svensk pilot som fløy en 757 meget lavt og mistet jobben eller noe sånn? Kanskje denne du tenker på? [video:youtube]DOSRubXJHQo Siter
Kenneth Rønning Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Tja, mulig det var den der ja! Men synes da så klart jeg husker det var 757, hmm... Siter
Asle Leknes Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Lars: Den offisielle historien sier "pilot error", men i følge kaptein Asseline reagerte ikke motorene da han ga full throttle. Han måtte dra av throttle og gi full pinne på nytt flere ganger. Etter hvert reagerte motorene, men da var det for sent. Det skal også sies at CVR og FDR var "forsvunnet" i en uke etter ulykken og har sannsynligvis blitt modifisert, slik at Airbus muligens kunne dekke over feil på den gang splitter nye A320 - og skylde på "pilot error" i stedet. Siter
Thomas Varn Mortensen Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Har et spørgsmål til videoen "Plane hits reporter" - noen som ved om han overlevede? Det ser rimelig alvorligt ud Siter
Magnus F. Meese Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Om du ser den lange videoen (i samme innlegg), så sier de at det gikk bra med fyren Siter
Kenneth Rønning Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Ja, Mathias - og to av dem var barn! Synes absolutt ikke dette er noe å kødde med. Tenkt deg selv hvordan det er å kveles i røyk! Og angående den ulykken så er det lite sannsynlig at det skyldes "pilot error" slik jeg ser det. Flere merkelige hendelser som skjedde i etterkant av ulykken. Det er ikke slik at de svarte boksene bare plutselig forsvinner etter en slik ulykke. Sist gang det skjedde var vell 11.9.2001 da amrikanske myndigheter skulle dekke over sin egen operasjon. Siter
Roger Dahl Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Timmy greit at du er svensk,men den var drøy Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 [video:youtube] Siste delivery flight for denne karen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.