Gå til innhold

MP-tur 28. november


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Kjempefin paint Gunnar, denne hadde tatt seg godt ut på søndagens fjelltur. Vi var en formidabel samling med Cessna 310, så godt som alle ikledd dine malekunster :D !!

 

ad2.jpg

.... og igjen ble himmelen farget rød over PNW.

 

ad3.jpg

 

ad4.jpg

Maks utnyttelse av små flyplasser, og en imponerende samling Cessna 310 !!

 

ad5.jpg

Fred ledet oss trygt gjennom storslått natur .

 

ad6.jpg

Og igjen hadde vi en søndagstur fylt til randen av spennende flyvning og hyggelige piloter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ernst: Det tredje bildet ditt var et imponerende syn. Teller 7 Cessna 310!!??.... :o

 

Dette begynner å minne om «gamledager» med B-25 formasjonsflights.

Kan jeg få lov til å poste dette bildet på MilViz forumet?

Jeg ønsker å fortelle litt om disse samlingene, som etterhvert begynner å bli rene 310 samlinger :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Åhhh. Jeg blir syk av misunnelse. Skulle ønske jeg kunne fått tid til å bli med på en sånn runde selv. Men småunger og kone krever sitt. Enda...

 

Har dere skrevet om noen av turene deres på noen av de større flightsim sidene på webben?

 

Kanskje dette virkelig hadde vært noe å vist for mange andre nasjoner at det er mulig med trivelige lag og nydelige turer i Simmen også?! Ikke bare tulleflyging rundt èn flyplass som jeg har sett alt for mange eksempler av på microsoft sin mp server, men mer organiserte turer liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...