Jan Arild Gjemble Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Dagens tur strekker seg både innom Default, Tongass Fjords og Pasific Fjords når det gjelder scenery. Fantastisk tur med masse ville fjell og landskap. Lar bildene tale for seg selv. Take off fra Juneau Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Åååååhhh steike!!!! :grin: Jeg er IKKE lei meg for at jeg måtte spille konsert i kveld... :sick: :mad: Vel, jeg hadde nå en solotur med nymalt 310 nå sent i kveld, men det var slitt stusselig :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Nydelig paint Gunnar! Gleder meg til denne blir tilgjengelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Flott tur som var lagt opp. Men problemer med Out of memory når jeg landet på 2 flyplasser gjorde at jeg måtte gi meg til slutt :cry: 12+ Cessna 310 ble for mye for den stakkars maskina mi. Må se litt på hva jeg kan tweake for å få det til å flyte bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 29. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2010 Flotte bilder :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2010 Kjempefin paint Gunnar, denne hadde tatt seg godt ut på søndagens fjelltur. Vi var en formidabel samling med Cessna 310, så godt som alle ikledd dine malekunster !! .... og igjen ble himmelen farget rød over PNW. Maks utnyttelse av små flyplasser, og en imponerende samling Cessna 310 !! Fred ledet oss trygt gjennom storslått natur . Og igjen hadde vi en søndagstur fylt til randen av spennende flyvning og hyggelige piloter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Flott tur folkens! Synd jeg hadde en hel del problemer, både med å komme inn og at jeg ble falt ut, men det gikk jo knirkefritt mot slutten. Jeg fløy i Vertigo Studios sin Bearcat. Himmelen full av fly! Flott landskap! Takk for turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ernst: Det tredje bildet ditt var et imponerende syn. Teller 7 Cessna 310!!??.... Dette begynner å minne om «gamledager» med B-25 formasjonsflights. Kan jeg få lov til å poste dette bildet på MilViz forumet? Jeg ønsker å fortelle litt om disse samlingene, som etterhvert begynner å bli rene 310 samlinger :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 30. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 30. november 2010 Innkjøpt og prøveflydd i dag. Har du noen planer om å male LN-HAE Gunnar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 30. november 2010 Kan jeg få lov til å poste dette bildet på MilViz forumet? Bare hyggelig Gunnar :grin: . Faktisk er det 8 Cessna`er på bildet, det er en som er nesten skult bak default-Baronen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Takker Ernst! :grin: Har du noen planer om å male LN-HAE Gunnar? Yep! Vi har ikke alt for mange 310 med norsk reg :cool: Men, først står en tysker (som jeg har lovet) på arbeidslisten...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 30. november 2010 Åhhh. Jeg blir syk av misunnelse. Skulle ønske jeg kunne fått tid til å bli med på en sånn runde selv. Men småunger og kone krever sitt. Enda... Har dere skrevet om noen av turene deres på noen av de større flightsim sidene på webben? Kanskje dette virkelig hadde vært noe å vist for mange andre nasjoner at det er mulig med trivelige lag og nydelige turer i Simmen også?! Ikke bare tulleflyging rundt èn flyplass som jeg har sett alt for mange eksempler av på microsoft sin mp server, men mer organiserte turer liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Var en fantastisk tur i regi av MP-gutta..og Fred hadde lagt opp til en spektakulær og meeeget vakker rute!...og 310 er en fryd å være på tur i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bare ett bilde fra meg denne gangen. Ikke alle fikk plass i gps'en. Gunnar, det er åtte 310er på bildet. En er gjemt bak Baron 58 som har sneket seg inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.