Einar G. Pettersen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er vel ikke noen UFO det er snakk om. Kopierer fra et annet forum: Har ikke peil på hvor jeg skal starte denne tråden, ettersom jeg veit da faen hva jeg så.Noen som veit hva som flyr over sarp-fr.stad, evt Østfold as we speak? Min mor ringte meg da "flyet" stod STILLE over sarp og hun ba meg se ut og opp på himmelen. Da jeg så det reagerte jeg på formen, som var helt flatt underifra, og jeg veit ikke om jeg så jet-motor under der eller om det var lys. Det blinket med rødt og grønt lys som et vanlig fly, men ... ja.. Det lignet på et bombefly? Det kjørte også veldig hurtig da det snudde og kom tilbake.. Ja, det var atskillig mye nærmere, og det ga ifra seg utrolig LITE lyd. Helt sprøtt. Det stod stille en liten stund også. Er en video også: http://www.youtube.com/watch?v=js3KxRgdkrI Innlegget kom 21:32 idag. Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Seaking? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 En så liten lysflekk så langt borte kan være hva som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar G. Pettersen Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Godt mulig det. Men var noen som spurte om det lignet på dette: og da var svaret: Den ligner mer i formen, men er ikke helt godt å si.. Tror kanskje det var litt større, ettersom det var ganske godt belyst der du ser B2'n er flat.. Men kan hende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg tror det skal mye til før noen greier å gjenkjenne et sort fly i mørket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jøss, tror jeg også skal begynne å filme hver gang jeg ser et lys i mørket som jeg ikke vet hva er....Er nok bare et vanlig fly av typen med vinger, ser iallefall veldig sånn ut. Takk og god natt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det er ikke lett å gjenkjenne fly i mørket, selv for oss flynerder, ting som er lite kan virke som om det er stort, ting som er nærme kan virke langt unna, ting som i virkeligheten går fort kan se ut som om det står stille osv. Jeg tror nok dette rett og slett er snakk om et passasjerfly, tiden passer godt med Norwegian sin maskin fra Stavanger som landet på Rygge rundt det tidspunktet, og hvis de landet på 30 så fløy de ganske sikkert innflygingen over Sarpsborg. Har du en link til den opprinnelige tråden, Einar? Kunne godt tenke meg å lese den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar G. Pettersen Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Her er linken Må nok være et seaking eller det du skrev, Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg blir sprø av at folk er så sprø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er nok helt vanlig i Sarpsborg det der... Ingen der som er mennesker, bare smurfer/aliens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar G. Pettersen Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 @Magnus, da er vi to! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Je, herregud! At det er mulig! :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Så ihvertfall en Seaking holde på i kveld. I mørket, utenfor ørets rekkevidde, er den et litt spesielt syn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Sitat ifrå forumet det vart lenka til lengre oppe: Ring Rygge og spør dem! De svarer garantert på om det var noe på radaren og evt hva. Si du ringer fra Skole avis/noe annet tabloide greier.. Men er 99% sikker på at det var ett av de helikopterne jeg sa. Imed Grønnt og rødt lyst, det var blått lys, det sto stille, det sirkla rundt området og det var mye annet "flom" lys.=> Helikopter-Seaking med blå lysa på, Lanternene på(MÅ ha det at all time!) Hvis du googler det og ser på bilde vil du også se på undersiden der det har "hjulopphenget" som er ganske store. Hvis du plusser alle beskrivelsene du har gitt oss så får du = Helikopter. ALDRI har eg sett ein Sea King med blålys. Og navigasjonslysa (går ut ifrå at det er desse han meiner), er ikkje påkrevd å ha på "at all time" :grin: For ein gjeng suppegjøkar :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Liker når han insisterer på at han så ufoer og grønne menn :grin: Men ja, hørtes seriøst ut når både han OG mora så det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Håper noen har skikkelige bilder av det, både tråden på forumet og videoen er slettet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Var ikke noe spesielt å se på videoen. Man så klart at det var et helikopter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Nå bomma du, Aleksander. Det var jo marsboere som gjerne ville snakke med Freak-trådstarter og moren hans, ikke noe innenfor fornuftens grenser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Eg trur desse skapningane var lilla med grøne prikkar Litt vanskeleg å sjå i mørkret, men det blålysutstyrte helikoptere ifrå Mars kan ikkje bli flydd av andre enn lilla skapningar. Det seier mamma også, så det er rett. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 @ Vinje: Dere stanere har ikke et lag i tippeligaen, så derfor så har det heller ikke lov til og snakke... Så det så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 @ Vinje: Dere stanere har ikke et lag i tippeligaen, så derfor så har det heller ikke lov til og snakke... Så det så lol :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.