Gå til innhold

"UFO" over Sarpsborg/Fredrikstad


Einar G. Pettersen

Anbefalte innlegg

Er vel ikke noen UFO det er snakk om. Kopierer fra et annet forum:

 

Har ikke peil på hvor jeg skal starte denne tråden, ettersom jeg veit da faen hva jeg så.

Noen som veit hva som flyr over sarp-fr.stad, evt Østfold as we speak?

 

Min mor ringte meg da "flyet" stod STILLE over sarp og hun ba meg se ut og opp på himmelen. Da jeg så det reagerte jeg på formen, som var helt flatt underifra, og jeg veit ikke om jeg så jet-motor under der eller om det var lys. Det blinket med rødt og grønt lys som et vanlig fly, men ... ja.. Det lignet på et bombefly?

Det kjørte også veldig hurtig da det snudde og kom tilbake..

 

Ja, det var atskillig mye nærmere, og det ga ifra seg utrolig LITE lyd. Helt sprøtt. Det stod stille en liten stund også.

 

Er en video også:

http://www.youtube.com/watch?v=js3KxRgdkrI

 

Innlegget kom 21:32 idag.

 

Noen som vet hva det kan være? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å gjenkjenne fly i mørket, selv for oss flynerder, ting som er lite kan virke som om det er stort, ting som er nærme kan virke langt unna, ting som i virkeligheten går fort kan se ut som om det står stille osv. Jeg tror nok dette rett og slett er snakk om et passasjerfly, tiden passer godt med Norwegian sin maskin fra Stavanger som landet på Rygge rundt det tidspunktet, og hvis de landet på 30 så fløy de ganske sikkert innflygingen over Sarpsborg. Har du en link til den opprinnelige tråden, Einar? Kunne godt tenke meg å lese den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat ifrå forumet det vart lenka til lengre oppe:

Ring Rygge og spør dem! De svarer garantert på om det var noe på radaren og evt hva. Si du ringer fra Skole avis/noe annet tabloide greier.. Men er 99% sikker på at det var ett av de helikopterne jeg sa. Imed Grønnt og rødt lyst, det var blått lys, det sto stille, det sirkla rundt området og det var mye annet "flom" lys.

=> Helikopter-Seaking med blå lysa på, Lanternene på(MÅ ha det at all time!) Hvis du googler det og ser på bilde vil du også se på undersiden der det har "hjulopphenget" som er ganske store.

Hvis du plusser alle beskrivelsene du har gitt oss så får du = Helikopter.

 

ALDRI har eg sett ein Sea King med blålys. Og navigasjonslysa (går ut ifrå at det er desse han meiner), er ikkje påkrevd å ha på "at all time" :grin: For ein gjeng suppegjøkar :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur desse skapningane var lilla med grøne prikkar :) Litt vanskeleg å sjå i mørkret, men det blålysutstyrte helikoptere ifrå Mars kan ikkje bli flydd av andre enn lilla skapningar. Det seier mamma også, så det er rett. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...