J S Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 det er akuratt det jeg mener med og miste kontrollen på flyet i en høy hastighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Flightmodellen er tweaka litt, men det går mest på rollrate osv, etter som jeg forstår så er den vistnok veldig nære originalen allerede. Huske på at dette flyet er veldig under motorisert og det er en viss teknikk for å manøvrere flyet. Skal du ta en hard turn, så må du først banke, for så å dra i stikka, rudder brukes ikke i flight, etter hva jeg har hørt og sett Men er langt ifra noen ekspert på området selv, så må bare stole på hva utviklere og forståsegpåere sier.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg fikk endelig Warthog stikka i dag og herrejesus for et monster Uvant og knapper/brytere er usedvanlig harde, men det er visstnok slik i virkeligheten fordi A-10 pilotene flyr med hansker. Uansett, denne stikka er det mest sinnsvake jeg har hatt i henda noen gang når vi snakker om kvalitet. Bare Throttelen veier 3,5Kg mens stikka veier 3Kg. Ha såvidt fått testa den i med spillet. Jeg sliter veldig med beta 3. Oppdragene kræsjer i hytt og pine. Har reinstallert flere ganger fra beta 1 og opp, men til ingen nytte. Blir sprø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Har også slitt med Beta 3, endelig fått det til å virke nå, men plutselig har plug & play funksjonen til warthog stikka konka, slik at alle stikke innstillinger er borte, må testes litt framover, kanskje finner jeg noen som kan sende meg profil for stikka på mail eller noe. Uansett, gratulerer med nytt monster den er diger og vanvittig deilig, de harde knappene venner du deg veldig fort til og lærer å like, må si at dette må være den ultimate stikka til nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Håper på en oppdatert F-16 HOTAS hvis ED får ræva i gir og lager en DCS-versjon av F-16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 får dere downloade BETA 3? ikke jeg for det kommer at man må logge in til ftp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Last inn warthog profilene på nytt. Click et sted under joystick warthog, Click load profile. Naviger deg gjennom x:\\Eagle Dynamics\\DCS A-10C Beta\\Config\\Input\\Aircrafts\\A-10C\\joystick\\joystick - hotas warthog.lua og velg denne. IKKE velg den med en drøss med nummer for det er den du allerede har inne. Gjør det samma med throttle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Takk for den Jan Ivar, fant ut av det med en kjappis innom beta forumet. Og Jonas, prøv torrenten, lasta ned på under en hall time selv med den, hvis du får feil når du trykker linken, så må flushe cachen i nettleseren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Audun, Hadde du problemer med trim haten? Trim er satt opp i konfiggen, men den ser ikke ut til å virke ingame av en eller annen merkelig grunn. Mener å ha lest noe om det i ED forum eller SimHQ, men jeg finner ikke noe. har du tips der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 prøver og installere det men får bare " A-10C VERSJON 1.1.0.0 Should be installed " veit du hva som er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Aah, sorry glemte å nevne det Jan Ivar, det er en dobbel mapping på den fra ED, den er i tillegg til trim, mappet til POV, slett POV kommandoene i control settings og så virker den. Gikk gjennom samme panikken selv rett etter å ha plugga inn stikka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Jonas Etter som jeg forstår er det problemer med å innstallere Beta3 over full Beta 2 install, jeg har Beta 1 patchet til 2 og den patchet til 3 for å fungere. Vet ikke om det er mulig å laste ned Beta 1 lenger, men du kan sjekke i kontoen din. Uansett så er det ikke så store forandringene du går glipp av til de har fått fikset installeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 gidder noen bryen og sende BETA 1 på mail til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 17. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2010 De må komme med en fix til patch 3, det er mange feil nå som følge av patch3. Men det virker som de har fiksa en del på modellen ja, den føles lettere å kontrollere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det er en feil på patch 3. Den fungerer kun om man har installert Beta 1, patchet til beta 2. Den fungerer ikke med full beta 2 klient. Det er en enkel måte å fikse det på om du er kjent med regedit. Start regedit og gå til: HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Eagle Dynamics\\DCS A-10C klikk på "version" og endre fra 1.0 -> 1.1 Da skal det fungere fint. Jonas, Kan ikke sende beta 1 på mail. Det er jo over 4Gb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 17. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2010 Har beta med patch 1,2 og 3 og hos meg sier registeret version REG_SZ 1.2 Det skal tilføyes at jeg er usikker på om jeg trengte patch1 da den kom ut rett før jeg lasta ned programmet og kanskje var oppdatert i pakken? W7 64 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 2x MDF og Warthog HOTAS bestilt fra amazon.co.uk NOK 3.417 FÅ MEG INNLAGT!! :grin: Får du lønning snart Fredrik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Haha, ikke før neste uke Nå fikk jeg lyst på MFDer også Men får ta det viktigste først, og det er skjermkort i denne omgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 koster det mye for? den yousticken i norske kr? kan du si hvor mye du brukte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fredrik, Jeg selger et Asus GTX 480 kort. Sjekk kjøp og salg forumet http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=581427#Post581427 Jonas, den stikka kommer på 2800.- (fra Amazon UK) + 650Kr i moms og importavgift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 ok er den bra? for vuderer og kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Veldig bra. Oser av kvalitet og den er hovedsaklig av metall En veldig bra og utfyllende anmeldelse av stikka her: http://www.simhq.com/_technology3/technology_174a.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hmm...2800 er ikke en dårlig pris for Warthog'en i det hele tatt. Mulig jeg må revurdere julegaven til meg selv i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 280.84£ + moms/import på 658.- for å være nøyaktig. Overhodet ikke galt med tanke på at Saitek X65F ligger på 2995.- og som er mye mer plastikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Absolutt. Og jeg stoler mer på Thrustmaster enn Saitek, for å si det sånn. Noen tips til pedaler, forresten? Flyr en del Black Shark, så pedaler er et must. Stick-twist funker særdeles dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg bruker saitek pro flight og er fornøyd med de. Hovedsaklig plastikk de også, men de fungerer veldig bra og de er billig. Brukt de i nesten 2 år og de er fortsatt tighte. Saitek kommer/har kommet med nye pedaler nå så det er mulig verdt å vente litt. http://saitek.com/uk/prod/compedals.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som lage en multiplayer server i dag på dcs a10? alle kan samles der? bruker teamspeack2 or 3 ? klokken 19:00? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 noen som foresten veit realse dato for full versjon kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Release dato er ikke satt enda. jeg kan desverre ikke i kveld ellers kunne det vært morro å testa multiplayer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 18. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 18. november 2010 Til dem som ævlest med beistet etter patch 3 her er tips fra DCS forumet: Quote: Originally Posted by Spartan View Post in translation does that mean, we have to install the original beta, then the 2nd beta patch then the 3rd beta patch? got me confused as to what that means 1+2+3. Yes. Please install base Open Beta version, then apply beta 2 patch, then apply beta 3 patch if you don't want to wait for corrected beta 3 patch installer. Tror det kan tolkes som om at de som får feil etter patch 3 bør avinnstallere, fjerne alt (inkl. register rens) og innstallere fra scratch som beskrevet. PS! som jeg antok så kommer det en patch 3 fix etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.