Gå til innhold

Strøken og ulåst Htc Desire til salgs!


Kjartan berg

Anbefalte innlegg

Knall telefon.

 

Batteri tiden er litt dårlig før man gjør dette trikset:

 

1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more

2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour

3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteri tiden er litt dårlig før man gjør dette trikset:

Tror neppe det der fungerer. Overlading av Li-Ion batterier er farlig. (Hørt om mobiler som har eksplodert?)

 

Tror nok det er en placebo-effekt: man bruker gjerne en ny mobil mer i starten, batteriet lader fortere ut. Også bruker man mobilen mindre etter noen dager, også da virker det som om batteriet vare lengre. I virkeligheten er det motsatt; Batteriet blir dårligere for hver dag, uavhengig av bruk, og etter 2-3 år må det byttes.

 

Det finnes mange myter ang. lading av batterier: Lad ekstra mye første gangen, lad ut før du lader opp, aldri klatt-lad osv. De var sann en gang i tiden, men ikke med li-ion. Men jeg hører de fortsatt av dårlig informerte selgere.

 

Med li-ion skal du lade så ofte som mulig, unngå å lade ut og klatt-lading er ok.

 

Edit: Glemte å fullføre en setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg må passe. Har en mobil fra Mars ikke noe fancy greier men den funker osv. Skal ha ny mobil igjen neste år. Da kan det hende jeg går for en ny og mer fancy greie som Htc. Men akuratt nå ser jeg meg ikke råa til det. Skal inrømme at jeg sjekket kontoen for noen dager siden og tenkte veldig om jeg skulle gå for den. Men sånn ble det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...